[INFOGRAFIKA] Pregled 200 faktora koji utječu na Google rangiranje

Ova infografika prikazuje faktore prikazuje faktore koje su Backlinko i Single Grain digitalne agencije prikupile sa stotina izvora, koji uključuju i niz blogova profesionalaca, ali i izjava Googleovog voditelja odjela za web spam.

Zimo Zimo Filip Šturman | 09.09.2013. / 15:51

[INFOGRAFIKA] Pregled 200 faktora koji utječu na Google rangiranje

Otkad je Googlea i rangiranja web stranica na istom, traju rasprave, teorije i nagađanja što precizno ulazi u izračun ranga i na koji način svaki pojedini element djeluje. 

Ova infografika prikazuje faktore prikazuje faktore koje su Backlinko i Single Grain digitalne agencije prikupile sa stotina izvora, koji uključuju i niz blogova profesionalaca, ali i izjava Googleovog voditelja odjela za web spam. 

Upravo je najnovija verzija Googlevog algoritma, Penguin 2.0, izdana u korist smanjivanja web spama. 

Infografika je prilično bogata informacijama, no ovdje iznosimo 3 najvažnija faktora:

  • Ciljane, precizne i relevantne ključne riječi (keywords) kako bi algoritam što bolje odredio temu web stranice
  • Inbound veze (linkovi) koji vode na stranicu, kvantitativno i kvalitativno gledano
  • Zanimljiv sadržaj koji je popularan i izaziva viralno dijeljenje putem društvenih mreža

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti