Otkad je Googlea i rangiranja web stranica na istom, traju rasprave, teorije i nagađanja što precizno ulazi u izračun ranga i na koji način svaki pojedini element djeluje. 

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Appleovi telefoni, ilustracija Vrijeme radi svoje… Ako imate ove modele telefona, možda je vrijeme da ih zamijenite i kupite nove

Ova infografika prikazuje faktore prikazuje faktore koje su Backlinko i Single Grain digitalne agencije prikupile sa stotina izvora, koji uključuju i niz blogova profesionalaca, ali i izjava Googleovog voditelja odjela za web spam. 

Upravo je najnovija verzija Googlevog algoritma, Penguin 2.0, izdana u korist smanjivanja web spama. 

Infografika je prilično bogata informacijama, no ovdje iznosimo 3 najvažnija faktora:

  • Ciljane, precizne i relevantne ključne riječi (keywords) kako bi algoritam što bolje odredio temu web stranice
  • Inbound veze (linkovi) koji vode na stranicu, kvantitativno i kvalitativno gledano
  • Zanimljiv sadržaj koji je popularan i izaziva viralno dijeljenje putem društvenih mreža