Inovativno digitalno iskustvo za promociju prirodnih ljepota Hrvatske

Kako je istaknuto, ovaj projekt također aktivno doprinosi i revitalizaciji turizma.

Martina Čizmić | 05.03.2022. / 09:13 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Posjetitelji hrvatskog paviljona na Svjetskoj izložbi EXPO 2020 u Dubaiju mogu i virtualno posjetiti Hrvatsku te uživati u njezinim ljepotama zahvaljujući potpuno novom iskustvu proširene stvarnosti (AR). Zahvaljujući suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, interaktivno iskustvo u 360° okruženju, pokazuje što Hrvatsku čini tako primamljivom turističkom destinacijom. Osim u paviljonu, iskustvu se može pristupiti i na platformi priceless.com putem pametnih telefona.

tri vijesti o kojima se priča Orka nudi hranu ljudima Nevjerojatno VIDEO Divlje orke snimljene u zapanjujućoj gesti prema ljudima Laboratorijski uzorak herpesa, ilustracija Čeka se odluka američkog FDA Virus herpesa mogao bi uskoro biti odobren za liječenje teškog oblika raka Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca

Putovanje kroz proširenu stvarnost, koje služi kao alat u promociji ljepota zemlje, prvo je koje je Mastercard razvio, a plan je da po uzoru na Hrvatsku i druge zemlje diljem svijeta naprave vlastito virtualno putovanje kako bi se u prezentaciju turističke ponude unijela inovacija i potaknulo oživljavanje prekograničnih putovanja. Također, cilj je inspirirati ljude da iskuse destinacije kao nikada prije, odnosno da saznaju više o tradiciji, kulturi i prirodnim ljepotama kroz iskustvo proširene stvarnosti.

Slika nije dostupna Veliki rast potražnje za Metinim VR uređajima

Kako je istaknuto, ovaj projekt također aktivno doprinosi i revitalizaciji turizma kao gospodarske grane na koju je pandemija ostavila najsnažniji utjecaj, odnosno koja je nametnula nove trendove kada su u pitanju navike potrošača, od načina odabira destinacija pa sve do odabira aktivnosti tijekom boravka u destinaciji.

Kroz suradnju s Hrvatskom turističkom zajednicom ovim jedinstvenim virtualnim putovanjem povezali smo sve najbolje od našeg turizma. Time smo omogućili potencijalnim turistima da osjete i dožive Hrvatsku najrealnije moguće kako bi je odabrali kao destinaciju za odmor. Inovativnost i digitalna ažurnost su ključ uspjeha za razvoj turizma uz prilagodbu sve specifičnijim zahtjevima turista, a projekt kao što je AR iskustvo svakako će doprinijeti boljoj prezentaciji Hrvatske u svijetu, kazala je Gea Kariž, direktorica marketinga Mastercarda u Hrvatskoj.

EXPO Dubai je impozantna manifestacija koja predstavlja odličnu priliku za dodatnim isticanjem naše zemlje kao atraktivne i kvalitetne turističke destinacije. Kroz ovu suradnju s Mastercardom dodatno smo istaknuli hrvatske prirodne ljepote, inovativnost i tehnološku suvremenost čime smo se odlično nadovezali na dosadašnje predstavljanje Hrvatske na ovoj svjetskoj izložbi kao zemlje inovativnih projekata, ideja, izuma i kreativnih pojedinaca, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Slika nije dostupna Zaigrajte jedinstvenu adventsku AR igru i prošećite malo drugačijim Adventom u Zagrebu

Slika nije dostupna Zanimljiva društvena inovacija spaja povijest i tehnologiju: U proširenoj stvarnosti saznajte kako se Pula mijenjala

Dodajmo kako su prirodne ljepote hrvatskog kontinenta i jadranske obale prikazane kroz tri priče, „The Istrian Mountain”, „The Croatian Journey” i „The Kvarner Gulf”, a koje za primarni cilj imaju promociju Hrvatske među gostima koji u prvi plan stavljaju očuvanu prirodu i čudesan krajolik. Priča „The Istrian Mountain“ donosi snimke s Učke, parka prirode koji će u korisnicima iskustva probuditi adrenalinski, planinarski duh. „The Croatian Journey“ predstavlja ljepote Zagreba, ali i vodi korisnike do Šibenika i njegove kulturne baštine, kao i do zadivljujućih polja Slavonije, dok su ljepote Opatije kao bisera Jadrana i jedne od najatraktivnijih turističkih destinacija u zemlji prikazane u videu „The Kvarner Gulf“.

Vezane vijesti