Instagram je trenutačno namijenjen korisnicima starijima od 13 godina, no jasno je kako i mlađa djeca bez problema pronalaze načine s kojima mogu izbjeći te zabrane, otvoriti profile i objavljivati fotografije, videozapise i storyje na toj mreži. Iz Instagrama kažu kako sve više djece od roditelja traži da im omogući pristup mreži jer velik broj njihovih prijatelja ionako već ima pristup Instagramu pa se oni osjećaju izostavljeno.
Za sada nemamo previše opcija za roditelje pa radimo na dodatnim proizvodima poput Messengera koji će biti prikladni za djecu, a s kojima će moći upravljati roditelji, odgovorili su iz Instagrama na upit o razvoju verzije koja će biti namijenjena mlađima od 13 godina. U objavi njihova glasnogovornika navodi se kako trenutačno istražuju načine na koje mogu pomoći djeci da ostanu povezani s prijateljima te otkrivaju nove hobije i interese, pri čemu bi roditelji imali potpunu kontrolu nad cjelokupnim iskustvom i sadržajem koji je dostupan djeci i koji djeca objavljuju.
Dakle, iako to nisu službeno potvrdili, jasno je kakvi su njihovi planovi. Tome u prilog idu i informacije koje su prenijeli tehnološki mediji, a koje je sa zaposlenicima kompanije podijelio potpredsjednik za proizvode Instagrama Vishal Shah. On je razvoj takvog proizvoda za mlađe od 13 nazvao prioritetom kompanije pri čemu je poseban naglasak stavio na privatnost i sigurnost mladih korisnika. O kako je važnom projektu za Instagram riječ, najbolje govori podatak da će ga direktno nadgledati prvi čovjek kompanije Adam Mosseri, ali i potpredsjednik Facebooka Pavni Diwanji, koji je prije radio u Googleu i nadgledao je razvoj proizvoda namijenjenih prvenstveno djeci, poput YouTube Kidsa.
Izvor: Cnet