S obzirom na to da su društveni mediji dostupni svima u svako doba i svatko može objaviti što poželi i reći što god pomisli, ponekad se dogodi da ljudi jednostavno napišu nešto što ne misle ili pak prethodno ne promisle o tome što žele objaviti i kako bi to moglo utjecati na one koji će njihovu objavu pročitati. Instagram je osmislio način kako korisnicima pomoći u takvim situacijama.

Iz Instagrama su najavili da će uvesti novu funkciju pogonjenu umjetnom inteligencijom u sklopu svojih nastojanja da smanje cyberbullying. Ta će nova integrirana funkcija otkrivati komentare i pisani tekst koji bi se mogao smatrati uvredljivim.

Kad se to i dogodi, Instagram će upozoriti korisnika da se sprema objaviti uvredljiv sadržaj, što bi korisniku trebalo omogućiti da još jednom razmisli prije negoli nastavi s takvom objavom ili komentarom na toj društvenoj mreži.

Danas ako netko napiše popratni tekst uz objavu na profilu i ako naš AI otkrije da je tekst uvredljiv, u posebnom prozorčiću osoba će dobiti upozorenje da je tekst sličan onima koji su prijavljeni za bullying. Imat će priliku za prepravak teksta prije njegove objave, tvrde iz Instagrama.

Naravno, korisnici će i dalje moći objaviti baš ono što žele, a upozorenje Instagrama bit će upravo to - upozorenje. Hoće li korisnici u budućnosti upozorenja shvaćati ozbiljno ili ne, to je druga priča, no tvrtka tvrdi da su već sad vidljivi obećavajući rezultati.

"F" je za fake

Instagram isto tako ima i novi alat za borbu protiv dezinformiranja i lažnih vijesti.

Društveni mediji nalaze se na udaru kritika jer ih se optužuje da se protiv plasiranja lažnih vijesti i dezinformacija premalo bore. Instagram je napokon odlučio napokon nešto i poduzeti u vezi s tim.

Nedavno su najavili da su uveli novi alat koji posebno označava objave koje sadrže krive informacije, a istovremeno sprječava korisnike da dijele dalje objave za koje se smatra da su lažne.

Kad neovisna treća strana sadržaj ocijeni lažnim ili djelomično lažnim, mi mu smanjujemo distribuciju izuzimajući ga iz Explore i hashtag stranica. Uz to, takav sadržaj bit će označen tako da ljudi sami mogu procijeniti žele li to čitati, vjerovati izvoru i prenositi ga. Jednom kad se oznaka sadržaja pojavi, bit će vidljiva svima koji vide taj sadržaj bilo gdje u svijetu - u feedu, profilu, pričama i direktnim porukama, naglašavaju iz te tvrtke.

S obzirom na to da je Instagram ponajviše baziran na objavama fotografija, iz te tvrtke kažu da će se osloniti na tehnologiju usporedbe slika kako bi otkrili jesu li one otprije bile označene kao lažne. Sve će to biti kompatibilno i s Facebookom, i obratno.

Izvor: Übergizmo