Prije nekoliko godina Mark Zuckerberg šokirao je javnost kada je objavio preuzimanje Instagrama za, činilo se u to vrijeme, nevjerojatnih milijardu dolara (iako je na kraju konačna cifra bila manja). Ova društvena mreža za uređivanje i dijeljenje fotografija tada je bila dostupna samo korisnicima Appleovih mobilnih uređaja, a nakon najave da je preuzima Facebook dio njih je najavio gašenje profila (što je malo tko i napravio) te su mnogi analitičari bili sumnjičavi oko akvizicije kompanije koja do tada nije zaradila niti dolara.

Instagram uveo promjenu koja se nimalo neće svidjeti korisnicima

No, danas ta milijarda više uopće ne zvuči previše jer je riječ o mreži čiji je broj korisnika od preuzimanja do danas narastao s 30 milijuna na preko 400 milijuna. Na službenom blogu Instagrama jučer je tako objavljeno kako je broj korisnika koji koriste aplikaciju barem jednom mjesečno premašio 400 milijuna, što je porast od čak 25 posto od prosinca prošle godine, a više od polovice novih korisnika dolazi iz europskih i azijskih zemalja. Također, Instagram sada ima puno više korisnika od Twittera koji ionako ima problema s rastom, odnosno brojem korisnika te prema posljednjim podacima ima 316 milijuna mjesečno aktivnih korisnika.

Instagram je postao najbolji primjer Facebookove strategije akvizicija jer je ova kompanija nastavila djelovati kao neovisna podružnica Zuckerbergove kompanije, a sličnu je taktiku (smo što su potrošili puno više novca) Facebook koristio i prilikom preuzimanja kompanija poput Oculus VR-a i WhatsAppa. Što se Instagrama tiče, ovu su mrežu, osim stotina milijuna korisnika, s vremenom prihvatili i najveći brandovi – npr. Disney je upravo na Instagramu objavio novi teaser za nadolazeći film 'Star Wars VII: The Force Awakens'. Također, na ovoj mreži već neko vrijeme omogućeno je objavljivanje oglasa, a iz Instagrama, odnosno Facebooka kažu kako su zadovoljni s dosadašnjim rezultatima.