Pretpostavljali smo da će nasljednik popularnog iPad biti veliki hit, a to su i dokazale brojke koje je sprovela tvrtka Piper Jaffray.

Na čelu sa Gene Munsterom, tvrtka je provela istraživanje kroz redove kupaca koji su čekali svoj uzorak iPad 2 u New Yorku i Minneapolisu.

Također, tvrtka je zvala razne maloprodajne lance koji u svojem katalogu imaju iPad (Apple Store, Target, Best Buy, it'd.)

Munsterova predviđanja prodaje iPada 2 bila su oko 400,000 do 500,000, dok su za iPad 1 ta predviđanja bila oko 300,000 prodanih primjeraka u prvom tjednu.

Razlika je u tome što su skoro svi iPad 2 prodani u samo jednom danu. Također, istraživanja su pokazala da je 70% kupaca novog iPad 2 novih, dok za usporedbu možemo uzeti 23% novih kupaca za iPhone 4.

Što se modela tiče, 47% kupaca kupilo je 3G model, 41% kupilo je 32GB model, 65% kupaca posjeduje iPhone, a 24% ima Kindle. Sa 9% na 17% narastao je broj korisnika koji će koristit iPad za igre i aplikacije, što pokazuje na veliki rast ekosistema App Storea.

Zanimljivo je i da je slično istraživanje provela Deutsche banka, koja je zvala 100 trgovina sa Appleovim proizvodima i dobila iste rezultate istraživanja. Dolje možete pogledati rezultate istraživanja Piper Jaffraya.

Kupujete iPad 2?

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju