Od Twittera smo u posljednje vrijeme navikli većinom na negativne vijesti i razočaravajuće poslovne rezultate tako da su podaci o prihodima za posljednji kvartal, kao i o povećanju broja korisnika koji su nadmašili očekivanja, iznenadili sve tržišne analitičare. Ova je kompanija u posljednjem tromjesečnom razdoblju tako ostvarila prihod od 548 milijuna dolara, što je puno više u odnosu na 511 milijuna dolara koliko su očekivali analitičari, dok je broj aktivnih mjesečnih korisnika veći za sedam milijuna u odnosu na očekivanja – ove su se brojke odmah odrazile i na cijenu dionica kompanije koja je skočila za više od deset posto.

Ta brojka aktivnih korisnika dosegla je 328 milijuna (u odnosu na 321 milijun koliko se očekivalo), što je povećanje od devet milijuna korisnika u odnosu na prošli kvartal. Iako je riječ o solidnom povećanju korisničke baze te se brojke ne mogu niti usporediti s Instagramom – iz ove kompanije jučer su objavili kako je broj mjesečno aktivnih korisnika dosegao čak 700 milijuna, uz povećanje od čak sto milijuna u posljednja četiri mjeseca, a za očekivati je daljnje veliko povećanje broja korisnika ove društvene mreže za dijeljenje fotografija i videozapisa.

Razlog za porast broja korisnika i bolje rezultate od očekivanih izvršni direktor kompanije Jack Dorsey vidi u promjenama na ovoj društvenoj mreži koje su utjecale na poboljšanje korisničkog iskustva, prvenstveno u korištenje tzv. machine learninga zahvaljujući kojem se korisnicima prikazuju njima najvažniji tvitovi.
No, ono što može zabrinuti analitičare jesu prognoze ove kompanije za drugi kvartal – dok analitičari očekuju prihode od oko 141 milijun dolara, iz Twittera predviđaju puno manje prihode od oko 115 milijuna dolara.

Prema izvršnom financijskom direktoru kompanije Anthony Notou, nekoliko je razloga za ovakve loše prognoze – prestanak korištenja nekih manje učinkovitih formata oglasa, kao i činjenica da je zarada od oglašavanja tijekom prošlog kvartala ostvarena od ugovora dogovorenih prije šest do dvanaest mjeseci te je u međuvremenu cijena oglašavanja smanjena. Ono što Noto smatra pozitivnim jest potpisivanje 32 nova ugovora o oglašavanju od posljednjeg kvartalnog izvještaja, dok je tim zadužen za oglašavanje klijentima demonstrirao način boljeg povrata investicije u oglasima Twittera, tako da ova se u ovoj kompaniji nadaju većim ulaganjima oglašivača u budućnosti.

Izvor: CNBC
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju