Za kretanje cijene dionice Netflixa u posljednje dvije godine mogli bi iskoristiti poznatu poslovicu “tko visoko leti, nisko pada”. O velikom padu na tržištu već smo pisali te se, nakon što je prošle godine dionica dosegla vrijednost od skoro 700 dolara, njena cijena srušila na ispod 200 dolara. Investitore u tvrtku zabrinjavaju i drugi faktori koji bi mogli biti indikativni za daljnje kretanje cijene dionice.

Netflix (Foto: AFP) U Netflixu razmišljaju o uvođenju nove zanimljive opcije

U prvom redu to je gubitak pretplatnika u proteklom kvartalu, ponajviše gubitak dugogodišnjih pretplatnika te sve jača konkurencija zbog koje dio ljudi više neće plaćati pretplatu Netflixu, nego nekom konkurentskom servisu.

Na situaciju u kompaniji u kojoj, nije teško zaključiti, ne vlada pretjerani optimizam, a Netflix je nedavno najavio i otpuštanja, u razgovoru za američke medije reagirao je i izvršni direktor Ted Sarandos.

On je veliki pad cijene dionice, a s tim i tržišne vrijednosti tvrtke nazvao zastrašujućim, razočaravajućim i sramotnim. No usprkos tome rekao je kako kompanija mora ići naprijed. Nema vremena za plakanjem za onim što je bilo, već moraju gledati u budućnost. A govoreći o budućnosti, on je prilično optimističan. Naravno, i mora biti s obzirom na poziciju koju ima u toj kompaniji.

Netflix Netflix će do kraja godine dodatno naplaćivati dijeljenje lozinki, a razmišljaju i o uvođenju TV oglasa

Osim što se Netflix otvara prema nekim drugim tržištima poput videoigara, objasnio je u čemu je ključ uspjeha tvrtke: Moramo imati sadržaj koji će ljudima biti draži na Netflixu, nego bilo gdje drugdje. Znam da bi trebalo biti kompliciranije od toga, ali nije. Dakle, ključ je u sadržaju te je jasno kako će Netflix korisnicima morati pružiti novi kvalitetni sadržaj koji će, ne samo zadržati postojeće korisnike, već koji će privući nove ljude na plaćanje pretplate.

Izvor: Tech Spot
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju