Na tržištu mobilnih igara već dugo dominiraju naslovi poput Fortnitea, PlayerUnknown’s Battlegroundsa (PUBG) i Apex Legendsa, no od početka ovog mjeseca milijuni korisnika diljem svijeta vrijeme provode uz mobilni Call of Duty. Čak i ako ne pratite videoigre i gamersko tržište, vjerojatno ste čuli za tu legendarnu franšizu u kojoj više od 15 godina uživaju brojni gameri.

U Call of Dutyju korisnici mogu uživati na osobnim računalima i igraćim konzolama, a od početka listopada objavljena je i mobilna verzija igre koja je oborila rekord po broju preuzimanja u prvom tjednu. U prvih sedam dana Call of Duty Mobile preuzet je čak 100 milijuna puta te je višestruko premašio konkurenciju koja danas dominira tržištem. O kolikoj je brojci riječ, najbolje govori usporedba s konkurentima – Fortnite je nakon prvog tjedna preuzelo "samo" 22,5 milijuna korisnika, Apex Legends 25 milijuna, dok je PUBG nakon sedam dana preuzet više od 26 milijuna puta.

Informacije o broju preuzimanja objavila je kompanija Sensor Tower, a šef mobilnog odjela Randy Nelson rekao je kako je riječ o "najvećem lansiranju mobilne igre u povijesti prema broju korisnika tijekom prvog tjedna".

Mobilni Call of Duty klasična je FPS (first person shooter) igra u kojoj se korisnici, kao i u ostalim battle royale igrama, mogu boriti sami protiv svih u areni u kojoj od 100 ljudi samo jedan može preživjeti, mogu igrati brze mečeve ''pet na pet'' ili se boriti protiv protivnika snajperima, a igra je – besplatna. Call of Duty: Mobile razvila je kineska kompanija Tencent Holdings za izdavača Activision Blizzard, a na online trgovinama za Appleove uređaje i Androide dostupna je od 1. listopada.

Izvor: Reuters