Poznati američki glumac i investitor Ashton Kutcher zaintrigirao je 18 milijuna svojih pratitelja na Twitteru kad je najavio promjenu svoje strategije društvenih mreža.

 

 

Iako je u prvi tren zbunio svoje pratitelje jer su mnogi pomislili da će ugasiti svoj profil na Twitteru, već sljedeći njegov tvit oduševio je milijune.

Naime, Kutcher je objavio tvit sa 10 brojeva i jednostavnom porukom.

Nedostaje mi veza s pravim ljudima. Moje Društvo (My Community). Odsad mi možete poslati SMS poruku. Neću moći odgovoriti svima, ali barem ćemo moći biti u kontaktu i dijeliti neuređivane informacije u mom svijetu, napisao je Kutcher.

Nije dugo trebalo da stotine tisuća ljudi počnu slati poruke.

Novinarka Wireda Caitlin Kelley odlučila je "zagristi" mamac i poslati mu poruku. I zaista, nakon nekoliko trenutaka stigao je odgovor. No, ne onakav kakav biste mogli očekivati od poznate osobe.

Hej, Ashton je. Ovo je automatska poruka kako bih vas obavijestio da sam dobio vašu poruku, sve ostalo bit će od mene. Kliknite na link i dodajte se mom telefonu kako bi vam mogao odgovoriti, stajalo je u poruci uz link koji je vodio na stranicu nečega što se naziva Community.com.

Da, Ashton Kutcher iskoristio je svoju popularnost kako bi promovirao novu društvenu mrežu, ako to možemo tako nazvati.

Community.com trenutačno ne daje previše informacija o tome što zapravo jest. Točnije, ne otkriva ništa ako nemate direktan link. Oni koji su dobili takav link dobili su i mogućnost registracije na Communityju, ali moraju ostaviti podatke poput broja telefona, imena, datuma rođenja i grada u kojem žive. Tipični podaci koje, u većem ili manjem obujmu, morate ostaviti bilo kojoj društvenoj mreži.

No dublje istraživanje otkriva kako je Community.com zapravo servis koji poznatim osobama i brendovima (od influencera, glazbenika, sportaša, preko glumaca i različitih brendova) pruža mogućnost "komunikacije" s njihovim fanovima, pratiteljima ili korisnicima.

Pomoću telefonskog broja (Community telefonskog broja), pruža mogućnost svojim klijentima da promoviraju ili oglašavaju svoje proizvode i servise direktnom komunikacijom s korisnicima.

U prijevodu, mislite da se dopisujete s Ashtonom Kutcherom, a zapravo dobivate kratke informacije iz njegova život, a razgovarate s botom koji vam servira različite oglase i reklame.

No samo tri sata nakon što je objavio "svoj broj telefona" Kutcher je obrisao tvit i samo napisao: "Uskoro ću objaviti ponovno. SMS je u najboljem slučaju krhak."

 

 

Znači li to da je toliko ljudi poslalo poruku "Ashtonu" da su uspjeli "slomiti" SMS servis? Možda. Morat ćemo pričekati sljedeći tvit i službeno predstavljanje "My Community".