Postanite fan na Facebooku ako već niste!

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Milijarde dolara se godišnje vrte u marketinškom poslu, uostalom, stara je poruka da možete imati najbolji proizvod na svijetu, ali ako ga ne reklamirate na pravi način, cijela ideja o zaradi pada u vodu...

U svijetu oglašavanja, koji je meni osobno, da budem potpuno iskren apsolutna nepoznanica, ništa nije slučajno. Ne jednom su znanstvenici pokušali objasniti kako kompanije kod oglašavanja svojih proizvoda ili usluga u većoj ili manjoj mjeri ciljaju na podsvijest pojedinca. Rezultat je vrlo često upravo onakav kakav kompanije žele - ponekad ćemo kupiti i ono što nam zapravo ne treba, samo zato jer nas je privukla reklamna kampanja ili oglas. Naravno, da bismo nešto kupili, prvi je preduvjet da imamo "nešto love" u novčaniku, što ovih dana i nije baš jednostavno, ali valjda će i nama jednom svanuti...

Ekipa s BuzzFeed portala vrlo često predstavi video materijale u kojima pokušava otkriti pozadinu određenog segmenta iz tehnologije, mode ili života općenito, pa je tako i ovaj video nastao u njihovoj produkciji. U nešto više od dvije minute pokušali su objasniti skrivenu strategiju oglašavanja, od toga kako se i na koji način predstavlja određeni proizvod, koliko je boja logotipa pojedinog branda bitna i što nam poručuje odnosno znači, preko toga zašto je važno da poznate i slavne osobe reklamiraju pojedinu uslugu ili proizvod... Za nekoga tko je laik u smislu marketinga i oglašavanja, poput recimo mene, ovakav je video poprilično zanimljiv, pa ako se pronalazite u toj kategoriji, preporučam da pogledate...