Facebook uvodi mogućnost da korisnici imaju do pet profila pod jednim korisničkim računom.

Facebookova matična tvrtka Meta najavila je promjenu proizvoda koja bi 'pomogla ljudima da prilagode svoje Facebook iskustvo na temelju interesa i odnosa' poput objavljivanja različitih vrsta sadržaja namijenjenih obitelji u odnosu na prijatelje.

Novi potez iz Mete signalizira veliki pomak u odnosu na uvjet 'pravog imena' koji je tvrtka održavala od svog početka.

Svaki korisnik i dalje može imati samo jedan Facebook korisnički račun s glavnim profilom koji nastavlja koristiti pravo ime osobe. Ljudi će, međutim, moći pristupiti svim dodatnim profilima koje naprave nakon što se prijave na taj račun. Promjena bi mogla omogućiti korisnicima da djelomično anonimiziraju svoj identitet na najvećoj društvenoj mreži na svijetu.

Ova nova promjena slična je opcijama koje nude konkurenti poput TikToka i Twittera, kao i Instagrama, koji je isto tako u vlasništvu Mete.

Meta je u priopćenju naglasila da će se njezina pravila protiv lažnog predstavljanja i drugih vrsta obmanjujućeg predstavljanja identiteta nastaviti primjenjivati ​​na sve profile. Glasnogovornik Mete rekao je da tvrtka testira novi pristup u određenim zemljama, ali je odbio navesti o kojim zemljama je riječ.

Prošle godine Facebook je doživio rebrand i kompanija je promijenila ime u Meta, s novim fokusom na stvaranje proizvoda za svoju ponudu virtualne stvarnosti (VR).

Meta je u srpnju najavila da će početi s uvođenjem 'Meta računa' kako bi se ljudi mogli prijaviti na svoje VR uređaje bez Facebook računa. To bi se trebalo dogoditi u kolovozu 2022. godine.

Izvor: Metro

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju