Mnogi nisu niti svjesni koliko vremena provode na svojim mobilnim uređajima. Od običnog surfanja preko pregledavanja YouTubea pa do korištenja edukativnih i poslovnih aplikacija, pametni telefoni postali su nezaobilazan alat uz koje mnogi zaspu i probude se. Kompanija koja prati preuzimanje i korištenje aplikacija App Annie objavila je brojne zanimljive podatke o korisničkim navikama pri korištenju smartphonea i aplikacija koje dokazuju ono što ionako dobro znamo - sve više vremena provodimo zalijepljeni uz ekrane mobilnih telefona.

Društvene mreže (Foto: AFP) Google više nije najpopularnija internetska stranica, krunu je predao novom vladaru

Objavljeni podaci odnose na prošlu godinu te treba naglasiti kako je na ponašanje korisnika djelomično utjecala i pandemija, a prema rezultatima istraživanja korisnici na svojim telefonima prosječno provode 4,8 sati. Za neka tržišta, poput brazilskog i južnokorejskog to je vrijeme veće i od pet sati.

Najviše vremena - čak oko 70 posto koje provode na mobitelima, korisnici su na društvenim mrežama ili koriste aplikacije za fotografiju i videozapise, pri čemu tu dominira - TikTok. Ovo je ujedno i aplikacija koja je najviše puta preuzeta na mobilne uređaje tijekom prošle godine, a u odnosu na 2020. korisnici su na TikToku trošili čak 90 posto više vremena. Iz App Anniea predviđaju da će broj korisnika u drugoj polovici godine premašiti 1,5 milijardi.

Objavljeni podaci pokazuju još jednu stvar, a to je da televizija mnogima sve više pada u drugi plan, odnosno kako je to rekao izvršni direktor App Anniea Theodore Krantz: “Veliki ekran polako umire, dok mobilni uređaj nastavljaju obarati rekorde u svim kategorijama - vremenu koje se provodi s njima, preuzimanjima i zaradi”.

Što se ostalih zanimljivosti tiče, istraživanje je pokazalo kako je prošle godine lansirano oko 2 milijuna novih aplikacija i igara, dok je broj aplikacija koje zarađuju više od 100 milijuna dolara porastao za 20 posto. Sve su popularnije i mobilne igre, na koje su korisnici potrošili 116 milijardi dolara, kao i tržište oglašavanja unutar aplikacija čija je vrijednost prošle godine dosegla skoro 300 milijardi dolara.

Slika nije dostupna Korisnici prosječno više vremena provode na TikToku, nego na YouTubeu

Istraživanje ukazuje i na neke promjene koje su nastale s pandemijom pa tako raste popularnost aplikacija za dobrobit, fitnes i zdravlje, ali poraslo je i vrijeme koje korisnici troše unutar aplikacija za šoping, kao i aplikacija za naručivanje hrane i pića.

Izvor: BBC

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju