Nikada prije društvo se nije mijenjalo tako brzo. Nikada digitalna tehnologija nije bila važnija za biznis i život. Nikada nije bilo važnije ići u korak s promjenama. Program LEAP Summita ove godine pažljivo je pripremljen kako bi pomogao mladim profesionalcima, digitalnim nomadima i studentima da iskoriste priliku i budu ne samo oni koji slijede promjene, nego i pokretači promjena. Tijekom dva dana, 14. i 15. svibnja 2021., LEAP Summit će, putem online programa, ispuniti svoju misiju da inspirira i educira buduću generaciju inovatora, poduzetnika i lidera.

Pero je moćnije od mača. Pisana riječ je pokretala revolucije i mijenjala svijet. Zato su mediji toliko važni u kreiranju kulture i promjene. Nekada samo na papiru, danas sveprisutni u digitalnom svijetu, no moćna poruka i dalje snažno utječe na društvo. Biti će stoga zanimljivo čuti iskustvo dvoje predavača koji nam dolaze iz svijeta medija. Aleksandra Orlić glavna je urednica časopisa Cosmopolitan u Hrvatskoj, spisateljica i fotografkinja, koja se posljednjih dvadeset godina bavi medijima. Suvremeni mediji koriste puno veći broj kanala nego ikada prije i zato je set Aleksandrinih vještina izuzetno vrijedan. U sklopu svog posla bavi se stvaranjem sadržaja, pisanjem, uređivanjem, fotografiranjem, komunikacijom s čitateljima, dizajniranjem zanimljivih digitalnih sadržaja, radom na razvoju brenda, društvenim mrežama i pisanjem scenarija. Bit će zanimljivo čuti njezinu priču o tome kako se Cosmopolitan, kao jedan od najmoćnijih medijskih brendova u povijesti, s vremenom promijenio i zašto je bio i ostao jedan od najvećih pokretača promjena.

Drugi globalno utjecajan medijski brend, National Geographic, i ulogu koju je odigrao u mijenjanju svijeta, predstavit će nam glavni urednik za Hrvatsku Hrvoje Prćić. Hrvoje je u medijskom biznisu cijeli radni vijek, gdje je svjetske događaje koji su mijenjali svijet doživio iz kuta nekoga tko treba istražiti činjenice i prenijeti ih čitateljima na zanimljiv način. Tehnologija ga ja uvijek privlačila pa je pokrenuo prvu sekciju o računalima u dnevnim novinama u tadašnjoj Jugoslaviji. 2003. postaje prvi glavni urednik časopisa National Geographic Hrvatska, kojeg uspješno vodi i danas.

Kako spojiti strast prema medijima i tehnologiji zna Miroslav Zarić koji je karijeru započeo kao novinar, da bi nakon toga, prepoznajući mogućnosti koje pruža digitalna tehnologija, pokrenuo startup. U jednom trenutku svoje karijere Miroslav se počeo igrati s tehnologijom proširene stvarnosti te se specijalizirao za interaktivni tisak. Radeći za međunarodnu tvrtku koja izrađuje softver za emitiranje TV programa upoznaje dvojicu kolega s kojima „skače u akciju“ te stvaraju aplikaciju "Beyond Seen Screen" koja se može opisati kao medijski centar na smartphoneu, koji funkcionira uz pomoć tehnologije za prepoznavanje onog što se prikazuje na TV-u.

Svakako zanimljiva priča je i ona Luke Jureška, operativnog direktora Submarinea, koji je dio tima koji vodi projekt digitalne transformacije poznate hrvatske franšize craft burger restorana. Ako se pitate što znači digitalno transformirati restoran koji radi odlične burgere, sigurno niste jedini. Odgovor možete dobiti na LEAP Summitu na kojem će Luka, koji je karijeru u Submarineu započeo kao brand i marketing menadžer, ispričati kako ih je trenutna pandemija „natjerala“ na poslovni zaokret. Doslovce preko noći Submarine je morao postati digitalni brand. Kako su to postigli i kako digitalna tehnologija mijenja tradicionalnu industriju naučit će svi koji odluče online pratiti ovogodišnje izdanje LEAP Summita koji motivira buduće inovatore i pokretače promjene u društvu.

LEAP Summit održava se pod generalnim pokroviteljstvom Predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj. Sudjelovanje na LEAP Summitu je besplatno, a moći će se pratiti isključivo online. Detalje prijave i dodatne informacija o predavačima potražite na službenoj stranici.