Od samih početaka, a oni sežu u informatički gledano "pradaleku" 2002. godinu LinkedIn se nije previše mijenjao, ako govorimo isključivo o vizualnom identitetu i grafičkom izgledu u desktop inačici. Tehničke funkcionalnosti, naravno, prate moderne trendove, ali vizualno mnogima LinkedIn blago rečeno "i nije baš nešto", makar je to, bez pokušaja opravdanja dizajnerskog tima kompanije, pomalo i razumljivo, jer vizualni izričaj sasvim sigurno nije od presudne važnosti za korisnike ove društvene mreže. Ipak, u Microsoftu, koje vlasnik LinkedIn mreže, ipak su odlučili pozabaviti se webom i stigao je novi dizajn. 

Sve je, tvrde u kompaniji, sasvim "modernizirano, dijeljenje sadržaja je u fokusu i apsolutni prioritet, olakšano je komentiranje koje je sada vidljivije, tu je i novi sustav za razmjenu poruka, zapravo se radi o prilagođavanju aktualnim trendovima". Mnogi če odmah konstatirati kako cijela priča neodoljivo podsjeća na Facebook, ali to ionako nitko u LinkedIn-u neće doživjeti kao potencijalni podbačaj, dapače. Mnogi korisnici već imaju novi izgled kada otvore svoj profil ili web stranicu općenito, ukoliko ste korisnik LinkedIn društvene mreže, a još uvijek je pred vama staro sučelje, ne briniite, niste jedini, a iz kompanije su poručili kako bi svim korisnicima u roku od samo nekoliko dana trebao biti vidljiv novi dizajn.