Po uzoru na Facebooku, LinkedIn omogućuje svojim korisnicima, kojih ima preko 200 milijuna, postavljanje oglasa i sponzoriranih priča.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Od danas, LinkedIn je omogućio korisnicima i administratorima poslovnih stranica da kreiraju sponzorirane objave putem platforme za oglašavanje kroz novi servis. Te objave mogu se prikazati na 20 različitih jezika i u 200 zemalja, dok će se iste prikazivati korisnicima na desktopu, smartphoneu ili tabletu. 

Oglašivači tako mogu sve pratiti putem statistika, a za početak LinkedIn poklanja 5$ koje možete iskoristiti prilikom prvih oglasa.

Dakle, ako želite oglašavati na LinkedIn-u, prvo morate kreirati svoj račun na linkedin.com/ads te upisati broj kartice. U nastavku možete pogledati kratki vodič kroz nove oglase.