LinkedIn korisnicima omogućio da sami kreiraju sponzorirane postove

Po uzoru na Facebooku, LinkedIn omogućuje svojim korisnicima, kojih ima preko 200 milijuna, postavljanje oglasa i sponzoriranih priča.

Zimo Zimo Saša Fišter | 30.07.2013. / 17:51

LinkedIn korisnicima omogućio da sami kreiraju sponzorirane postove

Po uzoru na Facebooku, LinkedIn omogućuje svojim korisnicima, kojih ima preko 200 milijuna, postavljanje oglasa i sponzoriranih priča.

Od danas, LinkedIn je omogućio korisnicima i administratorima poslovnih stranica da kreiraju sponzorirane objave putem platforme za oglašavanje kroz novi servis. Te objave mogu se prikazati na 20 različitih jezika i u 200 zemalja, dok će se iste prikazivati korisnicima na desktopu, smartphoneu ili tabletu. 

Oglašivači tako mogu sve pratiti putem statistika, a za početak LinkedIn poklanja 5$ koje možete iskoristiti prilikom prvih oglasa.

Dakle, ako želite oglašavati na LinkedIn-u, prvo morate kreirati svoj račun na linkedin.com/ads te upisati broj kartice. U nastavku možete pogledati kratki vodič kroz nove oglase.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti