Microblink nastavlja još brži rast na globalnom tržištu

Tehnologiju kompanije koja je bazirana na umjetnoj inteligenciji danas koristi preko 100 milijuna ljudi u više od 60 zemalja diljem svijeta.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 28.04.2022. / 14:08

Ekipa iz Microblinka (Foto: Microblink)

Iz Microblinka su najavili širenje svog tima u uredima u Zagrebu i New Yorku koje će pojačati sa 150 novih ljudi, ponajviše u zagrebačkom uredu koji će im pomoći u dodatnom ubrzanju rasta i razvoju novih rješenja. Tehnologiju kompanije koja je bazirana na umjetnoj inteligenciji danas koristi preko 100 milijuna ljudi u više od 60 zemalja diljem svijeta.

Slika nije dostupna Hrvatska tvrtka razvila je AI platformu koja je brža od Googleove i Appleove, a već imaju planove kako će ju koristiti u budućnosti

Microblink je uspješno transformirao organizaciju u produktno-orijentirane timove čime su povećali fokus na razvoj i dodatne prilike za komercijalizaciju postojećih rješenja, ali i na prepoznavanje novih poslovnih prilika u kojima se može iskoristiti njihova AI tehnologija. Takav način organizacije još će bolje podržati poslovni model razvojne kompanije sposobne kreirati posebne spin-off tvrtke s globalno uspješnim proizvodima temeljenima na Microblinkovoj AI tehnologiji.

“Postepeno gradimo AI koji gradi AI”

Prvi spin-off bio je Photomath, a sada svoja rješenja razvijamo tako da mogu nastaviti život i razvoj izvan kompanije. Zbog brojnih prednosti naše AI platforme, u poziciji smo postavljati standarde u industriji, a s obzirom na ubrzanu digitalizaciju brojnih industrija, imamo prostora za razvoj velikog broja novih rješenja s globalnim potencijalom. Naša vizija je približiti mogućnosti umjetne inteligencije svakoj osobi u svijetu, izjavio je Igor Strejček, globalni potpredsjednik za operativne poslove i direktor za Hrvatsku.

Microblink svoja poslovna rješenja trenutno razvija u tri zasebna segmenta. Prvi se odnosi na utvrđivanje i potvrđivanje digitalnog identiteta korisnika. Microblink može digitalizirati osobne dokumente zahvaljujući bazi dokumenata iz gotovo svih dijelova svijeta, ali i prepoznati njihovu vjerodostojnost te autentičnost vlasnika, što značajno olakšava proces autentifikacije u nizu industrija.

Drugi segment je vezan uz trgovinu i prepoznavanje najrazličitijih artikala u maloprodaji. Microblinkov softver se koristi za preko 3 milijarde pojedinačnih kupnji godišnje i posjeduju najveću bazu od preko 15 milijuna maloprodajnih artikala. Na temelju tih podataka omogućuju razne uvide o navikama kupnje što brendovima omogućuje kreiranje boljih i personaliziranih ponuda i bolje ukupno korisničko iskustvo.

Slika nije dostupna Promjene na čelu Microblinka: Suosnivači više nisu dio upravljačkog tima, dolazi novo pojačanje

Treći je AI segment sa svojom AI platformom. Nju Microblink danas koristi samo za razvoj vlastitih rješenja, no postoji potencijal komercijalizacije platforme s obzirom na njenu atraktivnost za druge kompanije koje bi koristile njene prednosti za razvoj vlastitog softvera.

Posebno je uzbudljivo što uvodimo AI u dijelove naše AI platforme kako bi dodatno automatizirali i optimirali naš razvojni proces. Drugim riječima, postepeno gradimo AI koji gradi AI. U budućnosti težimo jednom moćnom AI sustavu koji bi bio sposoban samostalno razvijati napredna AI rješenja i proizvode, izjavio je Matija Ilijaš, globalni potpredsjednik za inženjerstvo i AI.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti