Iz Microblinka su najavili širenje svog tima u uredima u Zagrebu i New Yorku koje će pojačati sa 150 novih ljudi, ponajviše u zagrebačkom uredu koji će im pomoći u dodatnom ubrzanju rasta i razvoju novih rješenja. Tehnologiju kompanije koja je bazirana na umjetnoj inteligenciji danas koristi preko 100 milijuna ljudi u više od 60 zemalja diljem svijeta.
Microblink je uspješno transformirao organizaciju u produktno-orijentirane timove čime su povećali fokus na razvoj i dodatne prilike za komercijalizaciju postojećih rješenja, ali i na prepoznavanje novih poslovnih prilika u kojima se može iskoristiti njihova AI tehnologija. Takav način organizacije još će bolje podržati poslovni model razvojne kompanije sposobne kreirati posebne spin-off tvrtke s globalno uspješnim proizvodima temeljenima na Microblinkovoj AI tehnologiji.
“Postepeno gradimo AI koji gradi AI”
Prvi spin-off bio je Photomath, a sada svoja rješenja razvijamo tako da mogu nastaviti život i razvoj izvan kompanije. Zbog brojnih prednosti naše AI platforme, u poziciji smo postavljati standarde u industriji, a s obzirom na ubrzanu digitalizaciju brojnih industrija, imamo prostora za razvoj velikog broja novih rješenja s globalnim potencijalom. Naša vizija je približiti mogućnosti umjetne inteligencije svakoj osobi u svijetu, izjavio je Igor Strejček, globalni potpredsjednik za operativne poslove i direktor za Hrvatsku.
Microblink svoja poslovna rješenja trenutno razvija u tri zasebna segmenta. Prvi se odnosi na utvrđivanje i potvrđivanje digitalnog identiteta korisnika. Microblink može digitalizirati osobne dokumente zahvaljujući bazi dokumenata iz gotovo svih dijelova svijeta, ali i prepoznati njihovu vjerodostojnost te autentičnost vlasnika, što značajno olakšava proces autentifikacije u nizu industrija.
Drugi segment je vezan uz trgovinu i prepoznavanje najrazličitijih artikala u maloprodaji. Microblinkov softver se koristi za preko 3 milijarde pojedinačnih kupnji godišnje i posjeduju najveću bazu od preko 15 milijuna maloprodajnih artikala. Na temelju tih podataka omogućuju razne uvide o navikama kupnje što brendovima omogućuje kreiranje boljih i personaliziranih ponuda i bolje ukupno korisničko iskustvo.
Treći je AI segment sa svojom AI platformom. Nju Microblink danas koristi samo za razvoj vlastitih rješenja, no postoji potencijal komercijalizacije platforme s obzirom na njenu atraktivnost za druge kompanije koje bi koristile njene prednosti za razvoj vlastitog softvera.
Posebno je uzbudljivo što uvodimo AI u dijelove naše AI platforme kako bi dodatno automatizirali i optimirali naš razvojni proces. Drugim riječima, postepeno gradimo AI koji gradi AI. U budućnosti težimo jednom moćnom AI sustavu koji bi bio sposoban samostalno razvijati napredna AI rješenja i proizvode, izjavio je Matija Ilijaš, globalni potpredsjednik za inženjerstvo i AI.