Nakon brojnih kritika, pada prihoda od oglašavanja te vrijednosti kompanije, Elon Musk odlučio se povući s glavne pozicije Twittera koju je prepustio Lindi Yaccarino. Pred njom je težak zadatak, a nakon što je prošlog tjedna i službeno preuzela poziciju izvršne direktorice kompanije, s javnosti je podijelila svoje planove za ovu društvenu mrežu, odnosno kako je to nazvala, za “Twitter 2.0”.
Njen dugoročni plan je ambiciozan te Yaccarino kaže kako je kompanija u misiji da postane najtočniji izvor svjetskih informacija u stvarnom vremenu. S obzirom na to da živimo u vrijeme u kojem su internet i društvene mreže preplavile lažne vijesti i dezinformacije, takva je misija prilično izazovna. Pogotovo kada se uzme u obzir da je tvrtku nedavno napustila Ella Irvin koja je bila glavna osoba za povjerenje i sigurnost na ovoj mreži te da se Twitter povukao iz dobrovoljnog kodeksa Europske unije o suzbijanju dezinformacija na internet.
S transformacijom Twittera koju je najavila još ranije, Muskova nasljednica na poziciji CEO-a želi “pokrenuti naprijed civilizaciju putem nefiltrirane razmjene informacija i otvorenog dijaloga” oko stvari koje su od najveće važnosti. O otvorenoj komunikaciji ranije je govorio i Elon Musk koji nije bio zadovoljan politikom moderiranja sadržaja na Twitteru te je, kao “apsolutist slobodnog govora”, smatrao da bi ta društvena mreža trebala biti forum za slobodni govor, zbog čega ju je i kupio.
No kako kažu na BBC-u, njegovo vraćanje nekih ranije zabranjenih profila desnog svjetonazora, kao i slobodnija politika moderiranja sadržaja, utjecali su na oglašivače te je dio njih odlučio na kraće ili duže vrijeme prestati plaćati oglase na toj mreži. O kakvom je padu riječ najbolje govore podaci za prosinac u kojem su prihodi u odnosu na godinu ranije pali za 40 posto.
Kako bi se oglašivači vratili, a prihodi od reklama povećali, kompanije moraju znati što mogu očekivati od sadržaja koji se objavljuje na toj mreži, kao i angažmana korisnika na Twitteru, smatra izvršni direktor istraživačke kompanije Constellation Ray Wang. On, kao i analitičar Daniel Ives s kojima su razgovarali novinari BBC-a slažu se kako je Yaccarino osoba sposobna donijeti pozitivne promjene u Twitter te osoba koja može vratiti oglašivače i monetizirati ovu platformu.