Twitter se u posljednjih malo više od pola godine itekako promijenio. S Muskom su zapuhali neki novi vjetrovi koji su za neke dobri, a mnogima baš i ne. Npr. s Muskovim promjenama i odlukama mnogi se oglašivači nisu slagali na početku pa su odlučili pauzirati ili u potpunosti prestati s oglašavanjem na toj društvenoj mreži. Mnogima nisu dobro sjele niti promjene vezane za plavu kvačicu, koju više ne treba zavrijediti, već je dovoljno plaćati pretplatu za nju.
Situacija, dakle, nije savršena te se Musk, koji je platio 44 milijarde dolara za tu tvrtku, odlučio malo povući iz upravljanja društvenom mrežom kako bi se više mogao posvetiti svojim drugim kompanijama, poput Tesle. Zato je nedavno Lindu Yaccarino imenovao novom izvršnom direktoricom Twittera te je pred njom izazovan zadatak da ponovno učini Twitter zanimljiv oglašivačima.
Također, čini se kako bi svojim potezima trebala ponovno zainteresirati i privući neke od najpopularnijih korisnika te mreže, odnosno one koji na njoj objavljuju najviše sadržaja. Prema istraživanju Pew Research Centera koje je provedeno tijekom ožujka, takvi najpopularniji korisnici manje su aktivni na Twitteru otkad je Musk preuzeo kontrolu. Prosječan broj tvitova takvih korisnika smanjen je za oko četvrtinu mjesečno, što je priličan pad. Među inim, podaci pokazuju i kako je 20 posto punoljetnih korisnika Twittera u SAD-u zaslužno za čak 98 posto sadržaja koji na toj mreži objavljuju Amerikanci stariji od 18 godina.
Isto je istraživanje pokazalo kako je oko 60 posto odraslih Amerikanaca koji su tijekom prošle godine koristili Twitter uzelo pauzu s tvitanjem od nekoliko tjedana, dok četvrtina njih ne namjerava ponovno koristiti tu društvenu mrežu za godinu dana.
Na sve će to Yaccarino morati obratiti pozornost i o tome će morati razmišljati tijekom sljedećih mjeseci i godina.
Izvor: Tech Crunch