Prema politici Twittera korisnici bi se trebali prijaviti na svoj račun barem jednom u mjesec dana da bi izbjegli trajno uklanjanje zbog dugotrajne neaktivnosti.
tri vijesti o kojima se priča


Eliminiramo račune koji godinama nisu aktivni, tako da ćete vjerojatno zamijetiti da vam broj pratitelja pada, upozorio je šef društvene mreže u tweetu.
Otkako je krajem listopada kupio platformu za 44 milijarde dolara, ovaj je multimilijarder najavio masovna otpuštanja i promjene.
Analitičari kažu da su brojni oglašivači napustili stranicu i aplikaciju, a nova formula pretplate na Twitter Blue (za certificiranje i korištenje povlastica) nedostatna je da bi kompenzirala gubitak prihoda.
No šef Tesle i SpaceX-a nastavlja s ostvarenjem svojega nauma, potaknut povratnim informacijama obožavatelja.
Naporno radimo da bismo vaš feed učinili što zanimljivijim... Kakav je danas u usporedbi s onim prije šest mjeseci?, upitao je u anketi u nedjelju.
Oko 46 posto od 1,5 milijuna onih koji su glasali odgovorilo je "bolje", a 38 posto "gore".
Kada pojedinci i tvrtke biraju mjesto oglašavanja uzimaju u obzir različite parametre, među kojima je i broj dnevnih (ili barem mjesečnih) aktivnih korisnika, prosječno vrijeme provedeno na platformi i "angažman", odnosno broj interakcija sa sadržajem (komentari, lajkovi, itd.).
Prema istraživačkoj tvrtki Insider Intelligence, prihod Twittera ove će godine pasti 28 posto jer oglašivači ne vjeruju Musku.
U intervjuu BBC-ju on ih je uvjeravao u suprotno, tvrdeći da je zamijećen povratak oglašivača i da je otprilike na točki rentabilnosti.