Najpoznatiji dodatak za blokiranje oglasa u rukama novog vlasnika

Adblock, najpoznatiji dodatak za preglednike koji omogućuje blokiranje oglasa prodan je novom, nepoznatom vlasniku.

Viktor Gabaj
Viktor Gabaj
Viktor Gabaj | 02.10.2015. / 18:59 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Ako koristite Chrome ili Safari postoji vrlo velika vjerojatnost da spadate u onu grupu korisnika koje frustrira preveliki broj oglasa pa problem rješavate instalacijom dodatka koji sve te reklame i navlakuše pokušava izolirati iz koda i maknuti s vašeg pogleda.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Litijske baterije u automobilima, ilustracija Stručnjaci itekako skeptični, no... Huawei kaže da njihova nova baterija daje domet od 3000 kilometara i da se puni za manje od pet minuta

Jedan od takvih dodataka ili add-ona je i AdBlock koji vjerojatno slovi i najpoznatiji i najkorišteniji, a izgleda da je upravo prodan anonimnom kupcu. Naime, korisnicima se početkom mjeseca počela prikazivati obavijest unutar pop-up prozorčića u kojoj se navodi kako AdBlock od sada podržava EyeO oglašavanje, novu strategiju koja omogućuje oglašivačima da se jednostavno prekriže na listi blokiranih, odnosno da se njihovi oglasi prikazuju unatoč zaštiti od strane AdBlocka.
 

 
Nakon ovoga, slijedi novi šok. Već sljedeći dan stigla je nova notifikacija koja korisnike obavještava o tome kako njihov servis za blokiranje internetskih oglasa ima novopečenog vlasnika, bez riječi o kome se radi, zašto je servis prodan, niti po kojoj cijeni. Novinari The Next Weba kontaktirali su ekipu koja stoji iza AdBlocka, a na njihov upit u vezi akvizicije odbili su odgonetnuti ime novog vlasnika. Jedina stvar koju su mogli potvrditi jest da Michael Gundlach (inače osnivač AdBlocka) više nije u timu. 

U posljednje vrijeme puno se pričalo o tome kako oglašivači sve više negoduju zbog prevelikog broja korisnika koji koriste AdBlock ili slične dodatke i na taj način im uskraćuju jedini način internetske zarade, a novi vlasnik bi mogao upravo to stanje iskoristiti za dodatnu zaradu. Očito je da se radi o osobi koja ima veliku moć na polju internetskim kampanja, a samo je pitanje vremena kada će otkriti svoj plan koji se baš i ne bi mogao svidjeti dugogodišnjim korisnicima.

 

Vezane vijesti