Interbrand je tvrtka koja se na dnevnoj bazi prati i analizira brandove na globalnoj razini, svake godine je njihovo izvješće prihvaćeno kao "zakon svih zakona" kada je u pitanju vrijednost određene robne marke. I treću godinu za redom, na vrhu stoji kompanija iz Cupertina, Apple je opet, još jednom pokazao da "zna znanje" i zadržao čelnu poziciju, za što svi i u svakom segmentu tvrde kako je teže zadržati nego osvojiti... I dok se godinama mnogi uvjeravaju (da, više sebe nego druge) da je Apple "prenapuhana priča", brojke nikada ne lažu, a brojke kažu kako za 2015. godinu vrijednost Applea iznosi nešto više od 170 milijardi američkih dolara. 

Apple je ostvario i više nego solidan rast, koji iznosi 43% u odnosu na godinu ranije. Na drugom mjestu najvrjednijih svjetskih brandova je Google s vrijednošću od 120 milijardi USD, dok je treća CocaCola sa 78 milijardi USD, na četvrtom mjestu je još jedan IT div, Microsoft (67 milijardi USD) dok je na petoj poziciji IBM koji vrijedi 65 milijardi USD. Najveći rast, od 54%, u odnosu na prošlo izvješće ostvario je Facebook koji je na ukupnoj ljestvici završio na 23. mjestu. Ako vas zanima i ostatak društva, konkretno 100 najvrjednijih kompanija na svijetu, ljestvicu koju je objavio Interbrand možete pogledati na njihovim web stranicama.