Nakon dugih 18 godina napokon će jedna hrvatska IT tvrtka svoje dionice ponuditi na otvorenom tržištu vrijednosnih papira. Točnije, na Zagrebačkoj burzi.

Span će tako putem javne ponude na prodaju ponuditi 578.200 vlastitih dionica, odnosno 29,50 posto dionica. Kako ističu iz Spana, slijede razgovori s potencijalnim investitorima, među kojima su i zaposlenici kompanije za koje je napravljen poseban program koji će im omogućiti prvenstvo u stjecanju dionica kako bi kroz vlasništvo u Spanu dodatno sudjelovali u budućem razvoju kompanije. Nakon toga će Span objaviti Javni poziv investitorima za kupnju ponuđenih dionica.

Izlaskom na Zagrebačku burzu želimo osigurati organski rast na postojećim tržištima, ali i omogućiti nastavak širenja na međunarodna tržišta. Ojačani novim dioničarima i njihovim povjerenjem, a među kojima će prvi biti upravo naši zaposlenici koji su izgradili Span kakav je danas, dobivamo dodatni vjetar u leđa. Sigurno je da je budućnost digitalna, a mi ćemo nastaviti stvarati najbolja IT rješenja za izazove koji su pred privatnim i javnim sektorom kako bismo omogućili njihovo sigurno i održivo poslovanje, poručio je osnivač i predsjednik Uprave Spana Nikola Dujmović.

Podsjetimo, u posljednje tri godine grupa koju čine Span i njegova ovisna društva u Hrvatskoj i inozemstvu (Grupa) bilježi godišnju stopu rasta prihoda veću od 20 posto, što je dvostruko više od prosjeka IT industrije u Hrvatskoj. Danas je Span jedna od vodećih hrvatskih IT kompanija po prihodima i jedan je od najvećih izvoznika, koji 70 posto svojih prihoda ostvaruje na međunarodnom tržištu. Grupu je obilježila jaka ekspanzija na istočnoeuropsko tržište, gdje su se pozicionirali kao jedno od vodećih društava Jugoistočne Europe.

U 28 godina poslovanja razvili su se od IT sistem integratora u Hrvatskoj do Grupe koja danas, zajedno sa 40 međunarodnih partnera, posluje s više od 1200 klijenata na 100 tržišta smještenih na šest kontinenata, među kojima su vodeće regionalne i globalne korporacije, a neke od njih su McDonald's, Starbucks, Rimac Automobili i Infobip. Grupa je sastavljena od tri domaća ovisna društva – Infocumulus, Bonsai.tech i Trilix – i sedam ovisnih društava u Sloveniji, Velikoj Britaniji, SAD-u, Njemačkoj, Ukrajini, Azerbajdžanu i Švicarskoj.

Span Grupa zapošljava 500 zaposlenika, među kojima je više od 300 certificiranih stručnjaka zahvaljujući čijoj stručnosti Grupa uspješno odgovara na potrebe za digitalnom transformacijom klijenata. Zaposlenici Grupe prosječno posjeduju četiri certifikata i provedu oko 100 sati godišnje na treninzima i usavršavanjima. Osim ulaganja u obrazovanje svojih stručnjaka, Span ima snažne odnose s vodećim regionalnim obrazovnim institucijama i od 2015. godine provodi projekt Span Akademija, koja uključuje studente koji dobivaju priliku za početak karijere.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju