Elon Musk ima još jedan veliki razlog za slavlje - iako se još donedavno govorilo o kašnjenjima i problemima u proizvodnji Modela 3 te se čak spominjao i bankrot kompanija, danas je situacija potpuno drukčija. Naime, cijena dionice u nezaustavljivom je rastu već neko vrijeme te je jučer premašila tisuću dolara. Nakon jučerašnjeg porasta od skoro deset posto tržišna vrijednost Tesle dosegla je premašila je 170 milijardi dolara te je za očekivati da bi mogla rasti i dalje.

Okidač za tako veliki porast cijene dionice bio je mail koji je Musk poslao zaposlenicima, a koji se brzo proširio internetom i medijima. U njemu je napisao kako je vrijeme za početak proizvodnje električnog kamiona, Tesla Semija koji je predstavljen još krajem 2017. godine. Na pitanje korisnika Twittera jesu li informacije koje su procurile u javnost oko kamiona istinite, Musk je odgovorio potvrdno. U mailu zaposlenicima spominje se i kako će se baterije i motori za Semi proizvoditi u tvornici u Nevadi, dok će proizvodnju drugih dijelova rasporediti na ostale države u SAD-u.

Prilikom predstavljanja kamiona, Musk je najavio početak njegove masovne proizvodnje u 2019., dok je nedavno rekao da je proizvodnja pomaknuta za 2021., a sada se ponovno predomislio. Kamion je dosad bio u "ograničenoj proizvodnji", što je Tesli omogućilo poboljšanje brojnih aspekata dizajna, napisao je u mailu osnivač i prvi čovjek kompanije.

Skorašnji početak proizvodnje kamiona nije jedini razlog rasta cijene dionica - na Reutersu podsjećaju kako su nedavno iz Wedbusha povećali očekivanja za cijenu dionice kompanije na 1000 dolara, uz napomenu da postoji mogućnost daljnjeg rasta, a investitori s nestrpljenjem očekuju Muskovu najavu baterije koja bi se mogla koristiti više od milijun milja i zahvaljujući kojoj će baterije u Teslinim vozilima duže trajati i automobili će imati veći doseg.

Neki mediji prenijeli su informaciju kako je s novim porastom cijene dionice Tesla prestigla Toyotu i postala najvrednija automobilska kompanija na svijetu, no na Reutersu i Market Watchu kažu kako je Toyota još uvijek ispred Tesle. Ako Muskova kompanija nastavi s ovakvim rastom, čini se da bi se i to moglo promijeniti te da bi proizvođač električnih vozila zaista mogao doseći najveću tržišnu vrijednost među automobilskim kompanijama.