I dok svi čekamo te famozne papire kojima se Apple svake godine hvali i njima maše pred očima konkurencije, čini se kako strani mediji u razgovoru s analitičarima prenose kako bi ova tvrtka nakon punih 10 godina mogla doživjeti silaznu krivulju trenda prodaje svojeg glavnog proizvoda koji im je donosio na desetke milijuna dolara prihoda.

Naime, vjerujući Bloombergu, analitičari predviđaju kako će sljedeći rezultati poslovanja ukazati na pad od deset posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, kada su prihodi rasli do nevjerojatne 52 milijarde dolara. Vjeruje se kako je Apple u tom razdoblju isporučio oko 50 milijuna iPhonea, dok je prošle godine u istom razdoblju isporučeno 61 milijun primjeraka ovog smartphonea.  

Kina kao generator rasta

Ovi rezultati glavni su Appleov adut za privlačenje investitora, no pretpostavlja se kako će njihove oči biti uprte u rezultate poslovanja na kineskom tlu (konkretno prodaju), budući da je to tržište u posljednje vrijeme na udaru konkurentskih proizvođača pametnih telefona. Konkretno, misli se na Xiaomi koji već duže vrijeme slovi kao "kineski iPhone". 

Ostaje činjenica da je Apple svake godine predstavio novi model iPhonea koji se poput kuge i po cijeni samog zlata distribuirao u sve dijelove svijeta nebi li oni s nešto dubljim džepom zakupili svoj komad luksuza u svijetu mobilne tehnologije, dok bi prodaja rasla sa svakim novim modelom. Izgleda da je kompanija došla do točke u kojoj je upitno može li zadovoljiti glad tržišta za nečim inovativnim i appleovskim kako bi osigurala daljnji rast.

Ono što svi očekujemo od Applea je nešto više detalja o električnom automobilu, novom segmentu ponude kojom bi ovaj kalifornijski div zakoračio u auto industriju i time oteo dio tržinog kolača Tesli, a za konkretne brojke vrijedi se stripjeti još malo.