Twitter, servis za društveno umrežavanje i microblogging, svoj je popularni "favorite" gumb zamijenio "lajkovima", odnosno crvenim srcima koja će funkcionirati baš poput nekadašnje zvjezdice.

Kompanija ovim potezom očigledno želi privući nove korisnike. "Twitter želimo učiniti jednostavnijim, a zvjezdica bi s vremena na vrijeme postala zbunjujuća za nove korisnike", rekao je Akarshan Kumar, produkt menadžer i dodao "možete voljeti puno stvari, ali ne mogu vam baš sve biti omiljene".

Nakon što su ovo ljeto testirali novu značajku u obliku srca, Twitter ju je omogućio većini svojih korisnika. Testovi su pokazali da su ljudi kojima je ova opcija bila omogućena srca, za razliku od zvjezdica, koristili puno češće, što je znak da su "lajkovi" i srca postali neka vrsta univerzalne, tzv. valute društvene mreže, od Facebooka do Tumblra pa sve do Instagrama.

 

"Srce je izražajnije, omogućuje vam izražavanje niza emocija i lakše spajanje s ljudima. Naša testiranja pokazala su da se ljudima sviđa", dodali su iz Twittera.

Twitter je kreiran u ožujku 2006. godine, a stranica je s radom započela u srpnju 2006. godine. Servis je međunarodnu popularnost ostvario u vrlo kratkom razdoblju, a danas broji preko 500 milijuna korisnika.

Vjerujemo da je ovo korisnicima Twittera veliko osvježenje i da će se većina vrlo brzo naviknuti na novu promjenu. Nama se sviđa, a vama?

Izvor: The Verge/Mashable