Kad čovjek pomisli da su napravili reklamu od koje je teško kreirati bolju, marketinški magovi koji brinu o brandu Nikea ponude novu dozu kreativnosti i iznova vas ostave – bez teksta.

Nogomet je, kažu, više od igre, pa iako će mnogi reći kako je nogomet, danas više nego ikada, postao „industrija“ u kojoj je važan jedino novac, na kraju dana sve se svodi na – srce. Istina, u nogometu se okreće ogromna lova, ozbiljan je to posao, ali ne igraju ga roboti, bez obzira što treneri sve više nastoje šablonizirati ovu igru, odlučuju oni koji u sebi imaju „nešto više“, koji su posebni, hrabri, skloni riziku i potezima koji se ne mogu predvidjeti. Da nije tako, nogomet bi se doista utopio u sivilu „odrađivanja“ posla, ali on je još uvijek neodoljivo privlačan upravo zbog onih koji nude spektakl...

Upravo na tome je Nike bazirao ovu fantastičnu reklamu, u kojoj je nogometne zvijezde koje su vjerne njegovoj opremi suprotstavio – klonovima. Klonovi su „jednolični, bezlični i robotizirani“, likovi koji stoje iza njih smatraju kako je jedino „nogomet bez rizika dobar nogomet“. S druge strane su Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney, Neymar, Zlatan Ibrahimović, Andrés Iniesta, David Luiz, Franck Ribéry, Tim Howard i „originalni“ Ronaldo „Il Fenomeno“. Kako su prošli u dvoboju s klonovima i zašto je reklamu pod nazivom The Last Game u samo dva dana progledalo više od 16 milijuna ljudi na YouTubeu provjerite i vi, samo pokrenite video i uživajte...  

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju