Nike opet oduševio fantastičnom reklamom u kojoj se nogometne zvijezde suprotstavljaju klonovima

Kad čovjek pomisli da su napravili reklamu od koje je teško kreirati bolju, marketinški magovi koji brinu o brandu Nikea ponude novu dozu kreativnosti i iznova vas ostave – bez teksta.

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 11.06.2014. / 10:17 komentari
Nike opet oduševio fantastičnom reklamom u kojoj se nogometne zvijezde suprotstavljaju klonovima

Kad čovjek pomisli da su napravili reklamu od koje je teško kreirati bolju, marketinški magovi koji brinu o brandu Nikea ponude novu dozu kreativnosti i iznova vas ostave – bez teksta.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Samsung Galaxy S25 serija - 11 Nakon Britanaca, pozvali i Amerikance Iz Samsunga pozvali korisnike na aktivaciju važne opcije na telefonima

Nogomet je, kažu, više od igre, pa iako će mnogi reći kako je nogomet, danas više nego ikada, postao „industrija“ u kojoj je važan jedino novac, na kraju dana sve se svodi na – srce. Istina, u nogometu se okreće ogromna lova, ozbiljan je to posao, ali ne igraju ga roboti, bez obzira što treneri sve više nastoje šablonizirati ovu igru, odlučuju oni koji u sebi imaju „nešto više“, koji su posebni, hrabri, skloni riziku i potezima koji se ne mogu predvidjeti. Da nije tako, nogomet bi se doista utopio u sivilu „odrađivanja“ posla, ali on je još uvijek neodoljivo privlačan upravo zbog onih koji nude spektakl...

Upravo na tome je Nike bazirao ovu fantastičnu reklamu, u kojoj je nogometne zvijezde koje su vjerne njegovoj opremi suprotstavio – klonovima. Klonovi su „jednolični, bezlični i robotizirani“, likovi koji stoje iza njih smatraju kako je jedino „nogomet bez rizika dobar nogomet“. S druge strane su Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney, Neymar, Zlatan Ibrahimović, Andrés Iniesta, David Luiz, Franck Ribéry, Tim Howard i „originalni“ Ronaldo „Il Fenomeno“. Kako su prošli u dvoboju s klonovima i zašto je reklamu pod nazivom The Last Game u samo dva dana progledalo više od 16 milijuna ljudi na YouTubeu provjerite i vi, samo pokrenite video i uživajte...  

Vezane vijesti