NOVA TV među dobitnicima nagrada na petom izdanju Dana komunikacija u Rovinju

Proglašeni su pobjednici natjecanja MIXX i Effie na petom izdanju festivala marketinških komunikacija, Dani komunikacija. Nova TV se s ponosom može pohvaliti osvojenom nagradom MIXX za projekt Supertalent u kategoriji Cross media integration.

Zimo | 01.04.2017. / 15:59

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

POBJEDNICI EFFIE NATJECANJA:

Grand Prix + zlato: Ožujsko pivo - kampanja "Počeši s razlogom" u kategoriji Neprofitabilne/ pro-bono, humanitarne kampanje za klijenta Zagrebačka pivovara, agencije: BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian, Pragma komunikacije

Zlato: Iskon, kampanja "I bogati plaču" u kategoriji Telekomunikacijske usluge, za klijenta Iskon Internet, agencije: Señor, Mediacom
Ožujsko pivo, "Naša mjesta su zakon" u kategoriji Piće(alkoholno i bezalkoholno), za klijenta Zagrebačka pivovara, agencije: BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian

Srebro: Domaćica, kampanja "Donesi mi Domaćicu" u kategoriji Hrana, za klijenta KRAŠ prehrambena industrija, agencije: Real grupa, Real grupa
JoomBoos, kampanja "JoomBoos Videostar" u kategoriji Medijska ideja, za klijenta 24sata, agencije: Projektil, Imago reklamna agencija

Bronca: bonbon, kampanja "Rollover" u kategoriji Telekomunikacijske usluge za klijenta Hrvatski Telekom, agencije: McCann Zagreb, MediaCom Central Europe Zagreb

Cedevita, kampanja "Osvoji Fiću u kafiću" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno) za klijenta Atlantic grupa, agencije: Fahrenheit, Atlantic media

Zagrebačka banka, kampanja "Tko kaže da ne mogu. SA ZABOM MOGU." u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge za klijenta Zagrebačka banka, agencije: Real grupa, MediaCom Central Europe Zagreb

Tele2, "Božićna kampanja: Bijeg" u kategoriji Telekomunikacijske usluge za klijenta Tele2, agencije: Imago reklamna agencija, Media Polis, Organizacija, Media Polis

Coca-Cola, kampanja "Shake&Take" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno), za klijenta Coca-Cola Adria, agencije: McCann Zagreb, Universal McCann
Septolete duo, kampanja "Tvoje grlo je tvoja snaga." u kategoriji Roba široke potrošnje za klijenta Krka-farma, agencije. Imago reklamna agencija, Mediacom Central Europe Zagreb

Signal, kampanja "Signal White Now Glossy Chic" u kategoriji Roba široke potrošnje za klijenta Unilever Hrvatska, agencije: Mindshare, Mindshare

NAGRADE MIXX DODIJELJENE SU U SLJEDEĆIM KATEGORIJAMA:

Brand Awareness Campaign: Out Of Office Awards 2016, BBDO Zagreb i Grayling za klijenta Hrvatska turistička zajednica

Direct Response and Lead Generation Campaign: Fresh Island Festival Lead Generation, Degordian za klijenta Fresh Island

Cross Media Integration: Supertalent 2016. - Više od TV showa, Digitalist i Tellybug za klijenta Nova TV

Best Social: Ožujsko Pivo Social, Degordian za klijenta Zagrebačka pivovara

Best Branded Content: Voziona, Unex Grupa za klijenta ORYX Grupa

Best Mobile: HRTMeteo, SevenofNine za klijenta HRT

Best Media Strategy: Erste moćne online usluge za poduzetnike, 404 za klijenta Erste&Steiermärkische Bank, McDonald´s - Ljubav koja traje već 20 godina, OMD Media, Innovo DDB, Drap, Komunikacijski laboratorij za klijenta Globalna Hrana - McDonald's Hrvatska

Best Website: Lino.eu redizajn, web.burza (Burza) za klijenta Lino brand (Podravka)

Best Tech & Innovation: mHPB, Infinum za klijenta Hrvatska Poštanska Banka

Best In Show: Potraži spas u H1, Digitalist za klijenta H1 Telekom

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti