Consumer Reports nedavno je proveo istraživanje o najpouzdanijim računalima te je u ovom istraživanju sudjelovalo više od 80 tisuća ljudi koji su podijelili svoja pozitivna i negativna iskustva s računalima. U istraživanju o prijenosnim i stolnim računalima poseban naglasak stavljen je na računala kupljena između 2012. i 2016. te su korisnike upitali kakvih su problema imali s računalima posljednjih godina (je li bilo kvarova ili nekih drugih problema), a s rezultatima najviše mogu biti zadovoljni u Appleu jer su se njihova prijenosna i stolna računala pokazala najpouzdanija od svih brandova na tržištu.
Kada su u pitanju prijenosna računala, postotak Appleovih računala koja su se tijekom posljednjih godina "pokvarila ili nisu dobro radila" iznosi 17 posto – od drugih poznatijih brandova treba izdvojiti Samsung s 27 posto, Dell s 29 posto, HP s 30 posto, Lenovo 31, dok je 33 posto korisnika Asusovih računala imalo problema sa svojim prijenosnicima.
Apple je najpouzdaniji i kada su u pitanju stolna računala te postotak računala koja su imala problema iznosi samo 15 posto, zatim slijede Lenovo s 24 posto, Samsung s 25 posto, a nakon toga Dell i HP s 27 posto te Asus s 29 posto. Osim pouzdanosti računala, pretplatnici Consumer Reportsa ocjenjivali su i kvalitetu tehničke podrške te su podijelili svoja iskustva za skoro 15 tisuća stolnih i prijenosnih računala, hibridnih računala (2-u-1) i Chromebookova. Korisnici su najzadovoljniji s podrškom za Appleova računala te je ocjena tehničke podrške Cookove kompanije 82, zatim slijedi Microsoft s ocjenom 68, dok je Dell dobio 56. Općenito, ocjena iznad 80 znači da su korisnici iznimno zadovoljni s uređajima, odnosno tehničkom podrškom.
Zanimljivo, Appleova tehnička podrška u 79 posto slučajeva korisnicima je riješila problem, dok je Microsoftova tehnička podrška riješila u 74 posto slučajeva, no ocjene o ukupnom zadovoljstvu tehničke podrške govore da su korisnici Appleovih računala zadovoljniji ukupnim iskustvom koje su dobili prilikom rješavanja problema na Macovima.
Treba napomenuti kako je Consumer Reports neprofitna organizacija koja je potpuno neovisna od kompanija čije proizvode testiraju jer u istoimenom časopisu u kojem objavljuju recenzije proizvoda i vodiče za kupovinu nema reklama te sami kupuju sve proizvode koje testiraju kako bi bili maksimalno objektivni i korisnicima pomogli u odabiru najboljih/best buy proizvoda.
Izvor: ZDnet