Robert Marc, brand naočala koje je ujedno imao i Steve Jobs, bilježi ogromni porast zaintereranih za taj model nakon smrti šefa Applea Steve Jobsa.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice

Levisice, crna dolčevita i naočale sa okruglim lećama bile su Jobsov 'potpis', a očito je da nakon njegove smrti ima popriličan broj ljudi koji žele upravo taj model naočala.

Naočale su izrađene posebno za Jobsa koji se '98 konzultirao sa Marcom nakon čega je dvojac odlučio postojeće 'Lunor' okvire zamijeniti okruglim lećama.

Ovaj model od sada možete kupiti od ovog branda, koji je dodao naočale sa okruglim lećama u svoju kolekciju 'Lunor Classic', po cijeni od 495 dolara samo za okvire bez leća. No WallStreetJournal piše kako ne morate žuriti po okvire jer je red ljudi koji su naručili naočale poprilično dugačak.

Spomenimo samo da WSJ navodi kako je Jobs kupio više parova naočala u srebnoj verziji  te neke od 18 karatnog bijelog zlata, a naočale je naručivao preko telefona ili se osobno zaputio u New Yoršku trgovinu Robert Marc.