Oppo je krajem prošle godine predstavio svoj prvi savitljivi pametni telefon Find N za kojeg su neki novinari napisali da bi mogao biti najbolji uređaj iz ove kategorije predstavljen do tada. Telefon je predstavljen samo na kineskom tržištu, a prema novim informacijama koje su ovaj tjedan objavljene na mreži, kineska kompanija za ovu godinu priprema još dva modela koja bi trebala biti dostupna i na europskom tržištu.
Zanimljivo, modeli bi se trebali prodavati kao Find N Fold i Find N Flip, tako da je jasno da Oppo želi napasti vladara ovog tržišta, Samsung. Kao i u slučaju Samsunga, oba modela pokretat će posljednja generacija najjačeg Snapdragona (8+ Gen 1). Oppo Find N Fold, kada se otvori pretvorit će se u tablet, dok će se ekran Flipa otvarati prema gore i koristiti kao i klasični pametni telefoni.
Konkretnije informacije osim imena i čipseta koji će ih pokretati još nisu poznate, no s obzirom na to da je njihov prvi model Find N pravi savitljivi flagship, isto možemo očekivati i od novih telefona. Find N tako ima vanjski ekran dijagonale 5,49 inča koji se pretvara u 7,1-inčni tablet, a u oba slučaja to su AMOLED ekrani, s tim da unutarnji ima višu frekvenciju osvježavanja od 120 Hz. Telefon ima 3 stražnje kamere i 2 kamere za snimanje selfije, a sličnu konfiguraciju, s eventualnim poboljšanjima možemo očekivati od nadolazećih modela.
Oppo Find N Fold i Flip na tržištu će, osim Samsungu, konkurirati i savitljivim pametnim telefonima Motorole i Xiaomija koji su također predstavljeni ovaj tjedan.
Iako još uvijek zauzimaju zanemarivi dio tržišta, udio savitljivih pametnih telefona ipak raste. Kako sve više kompanija ulazi na to tržište, a za očekivati je da će im se za koju godinu pridružiti i Apple sa savitljivim iPhoneom, njihova prodaja trebala bi biti sve veća. Iz Samsunga su tako prošle godine isporučili skoro 10 milijuna uređaja iz serije Galaxy Z Fold i Flip, a do 2025. iz južnokorejske kompanije očekuju kako će savitljivi telefoni zauzimati oko 50 posto njihova premium segmenta smartphonea.
Izvor: 9to5 Google