Optimistični Zuckerberg: Još jedna njegova društvena mreža mogla bi doseći milijardu korisnika

Iako je predstavljena pred nešto više od godinu dana, broj korisnika već je sada veći od 200 milijuna.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 02.08.2024. / 15:43

Threads (Foto: Threads)

Mark Zuckerberg je prošle godine predstavio još jednu Metinu društvenu mrežu. Prošlog srpnja korisnicima je postala dostupna aplikacija Threads koju je Meta pokrenula kao konkurenciju Twitteru, odnosno platformi X. Kako su mnogi nakon Muskova preuzimanja te društvene mreže najavili brisanje profila na Twitteru, pojavio se prostor za konkurente, a taj je prostor najbolje iskoristio upravo Threads.

Threads Može li nova Zuckerbergova mreža zaista ugroziti Muskov X?

Broj korisnika rekordnom je brzinom dosegao 100 milijuna, nakon čega je uslijedio veliki pad broja dnevnih i mjesečnih korisnika, no od tada ta brojka ponovno raste. Prošlog mjeseca, kada je Threads proslavio prvi rođendan, Zuckerberg je rekao kako je broj korisnika premašio 175 milijuna.

Izvršni direktor Mete sada je pohvalio s novim brojkama - nakon nešto manje od godinu dana, Zuckerbergov konkurent Muskovom X-u već je premašio 200 milijuna korisnika. Hvaleći se s brojkama, on je i objavio koji mu je dugoročni cilj, a to je da Threads jednom premaši milijardu korisnika: Gradimo ovu tvrtku 20 godina i jednostavno nema toliko prilika za razvoj aplikacije za milijardi ljudi.

To je, dakle, cilj, no naglasio je kako mu je jasno da je do ispunjenja tog cilja ostalo još jako puno posla. Ipak, kako je u pitanju Meta koja već ima više aplikacija s više od milijardu korisnika (Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger), jasno je kako je realno da i Threads jednom probije tu granicu od milijardu korisnika.

Threads Threads postao dostupan u cijeloj Europi: Evo što trebate znati o konkurentu platformi X

Usprkos velikom rastu broja korisnika, Threads još nema poslovni model te se na ovoj mreži ne prikazuju oglasi. Za sada. Zuckerberg je objasnio kako za sve njihove proizvode postoji dugačak period rasta i skaliranja, prije nego implementiraju poslovni model, odnosno prije nego počnu zarađivati od njih. Isto možemo očekivati i od Thredsa te nema sumnje da će, kako broj korisnika bude rastao, i u Meti početi razmišljati o uvođenju oglasa ili nekom drugom načinu monetizacije te mreže.

Izvor: Engadget

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti