Demonstracije koje su iz Magic Leapa prikazivali posljednje dvije-tri godine oduzimale su dah te je ova kompanija prikazala videozapise u kojima su virtualni objekti savršeno uklopljeni u stvarni svijet. Činilo se kako bi njihova tehnologija zaista mogla donijeti revoluciju na tržište proširene stvarnosti, odnosno miješane stvarnosti.
Magic Leap osnovan je 2011. te su do sada prikupili skoro dvije milijarde dolara od velikih kompanija poput Alphabeta i Alibabe, što dovoljno govori o potencijalu ove kompanije i njihove tehnologije. No s vremenom su se na internetu pojavile informacije o problemima i kašnjenju s razvojem tehnologije te glasine kako su neki videozapisi s kojima su oduševili svijet napravljeni na računalu i nisu realan prikaz njihove tehnologije.
Zbog navedenih problema s nestrpljenjem se iščekivalo službeno predstavljanje njihova uređaja kako bi napokon vidjeli što zaista donosi tehnologija koju razvija Magic Leap. Prvi (testni) uređaj jučer je napokon predstavljen te su njihove naočale za proširenu stvarnost nazvane Magic Leap One Creator Edition, a finalizirani uređaj na tržištu bi se trebao pojaviti tijekom sljedeće godine te će biti namijenjen programerima koji će ih moći iskoristiti za razvoj softvera.
Uređaj se sastoji od naočala Lightwear koje su opremljene senzorima i kamerama, malog, ali snažnog računala Lightpack u obliku hokejaškog paka te bežičnog kontrolera nazvanog jednostavno Control. Senzori na naočalama mogu prepoznati okolinu u kojoj se korisnik nalazi – zidove, površine i druge fizičke objekte. Naočale su bazirane na tzv. Digital Lighfield tehnologiji koja, kako kažu u kompaniji, "generira digitalno svjetlo različite dubine i realno se stapa s prirodnim svjetlom kako bi prikazala živopisne digitalne objekte koji koegzistiraju u stvarnom svijetu".
U razgovoru za Rolling Stone, čiji je novinar imao priliku osjetiti čaroliju i mogućnosti ovog uređaja, kreativni direktor MxR Laba na USC Instituteu for Creative Technologies David Nelson rekao je kako nas ovakve tehnologije približavaju potpuno novom mediju interakcije ljudi i računala te je dodao: "Ovo je smrt stvarnosti."