Shaun McBride i Nicholas Megalis nikad nisu mislili da će njihov “novi” život ovisiti o aplikacijama i da će to biti zapravo njihov posao.
McBride je profesionalni snapchater, ilustrator koji svoj crtež na Snapchatu prodaje brandovima i po nekoliko tisuća dolara. Megalis s druge strane kombinira komediju i svoj glazbeni smisao također prodavajući svoje uratke velikim brandovima koji izdvajaju prilično veliku količinu novaca za samo jedan video.
McBride, poznat pod nadimkom Shonduras, jedan je od prvih ljudi koji je uspio zaraditi na Snapchatu, a njegovi ugovori vrijedni su i po 30.000 dolara. Brandovi ovdje imaju jasnu ciljanu skupinu, mladež od 13 do 25 godina kojima McBride šalje poruku brandova svojim followerima. Disney, Taco Bell, Major League Soccer, samo su neki od brandova koji su odlučili svoj novac uložiti u 27-godišnjaka iz Utaha.
“Mislim da su brandovi počeli primjećivati da oglašivači mogu potrošiti svoj novac na Instagram ili Facebook, no mladež nije na Facebooku, a ako su na Instagramu, samo će proći sadržaj. No sa Snapchatom imate njihovu pažnju, oni drže prst na ekranu kako bi vidjeli poruku i to je odlično. Gdje drugdje možete vidjeti da ciljana skupina vidi 7 sekundi vaše reklame?”
GrapeStory, agencija čiji je pokretač Gary Vaynerchuk već je vidjela potencijal ovih novih servisa, te radi s velikim brandovima i talentima kako bi spojili ugodno s korisnim.
Dakle, Snapchat i Vine su nove platforme za oglašivače, no poznato je da veliki brandovi muku muče s osnovnim oglašivačkim internetskim kanalima, a kamoli novim modernim kanalima poput Snapchata i Vinea. Trebat će još puno vremena da i drugi shvate potencijal novih servisa.
U nastavku pogledajte kratku priču o zvijezdama Vinea i Snapchata.
Foto i video Forbes