Poput Googlea, i Facebook svojim zaposlenicima omogućava da dio svog vremena odvoje za razvoj vlastitih projekata, a neki od najpoznatijih takvih projekata rezultirali su novim opcijama na ovoj mreži poput prvog video playera, chat sustava itd. Nakon što Facebookovi inženjeri u kompaniji predstave projekte na kojima rade, slijedi glasovanje, a projekte s najviše glasova inženjeri jednom u mjesec ili dva predstave Marku Zuckerbergu i ekipi iz upravnog odbora koji odlučuju o njihovoj budućnosti te najbolje i najzanimljivije ideje idu dalje u razradu i gotove proizvode na kraju najčešće implementiraju u ovu mrežu. Na Business Insideru nabrojali su projekte na kojima su radili inženjeri iz ove kompanije u posljednje vrijeme i koji su predstavljeni Zuckerbergu i ostalim direktorima kompanije koji će odlučiti s kojim će projektima krenuti u daljnji razvoj.

Jedan od najzanimljivijih projekata jesu ručne kontrole za Oculus VR sustav za virtualnu stvarnost koje simuliraju osjećaj hladnoće i topline – npr. osjetit ćete toplinu na rukama kada u virtualnom svijetu grijete ruke nad vatrom.

Zahtjev za lokacijom u Messengeru – prijateljima s Facebooka koji se ne javljaju i bojite se da su nestali ili se nešto s njima dogodilo, moći ćete putem Messengera poslati zahtjev za lokacijom. Nakon zaprimanja zahtjeva krenut će odbrojavanje tijekom kojeg korisnik može prihvatiti i odbiti taj zahtjev, no ako ne reagira na njega, nakon nekog vremena Messenger će sam poslati lokaciju korisnika.

GIF-ovi unutar komentara na objave na Facebooku – Zuckerberg smatra kako bi se ovo bila jedna od korištenijih opcija na ovoj mreži.

Slanje offline poruka – ova opcija omogućila bi i korisnicima bez pristupa internetu slanje poruka i to 'korištenjem WiFi signala u svojim telefonima', a Zuckerberg je komentirao kako je to opcija o kojoj je razmišljao dugo vremena.

Dijeljenje fotografija i videozapisa bazirano na objavama u komentarima – ova opcija omogućuje staranje albuma (i njihovo dijeljenje) s fotografijama i videozapisima koji se objavljuju u komentarima na objave, fotografije i videozapise na Fejsu.