Pepsijev društveni automat za napitak

Poznato je da ukoliko želite napitak iz automata, morate prvo ubaciti novac, no agencija iza branda Pepsi ima drugačiju viziju, pa su tako običan automat pretvorili u 'društveni automat'.

Zimo
Zimo
Saša Fišter | 04.06.2013. / 14:28 komentari
Pepsijev društveni automat za napitak

Poznato je da ukoliko želite napitak iz automata, morate prvo ubaciti novac, no agencija iza branda Pepsi ima drugačiju viziju, pa su tako običan automat pretvorili u "društveni automat".

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

Naime, umjesto da primaju kovanice, Pepsijev automat funkcionira na principu Facebook lajkova. Na ovom posebno izrađenom Pepsi automatu moguće je lajkati njihovu službenu Facebook stranicu i time zaraditi piće.

Uređaj funkcionira tako da komunicira s vašim smartphoneom, pa tako nakon što lajkate njihovu Facebook stranicu na telefonu, možete odabrati koje piće želite, nakon čega vam automat izbaciti "narudžbu". Oni koji nemaju smartphone kod sebe, mogu se prijaviti preko velikog zaslona koji se nalazi na automatu, kako bi lajkali stranicu.

Ovaj koncept razradila je agencija TBWA a poanta kampanje je bila promijeniti poklanjanje pića, pa tako umjesto da pokupite negdje besplatnu cugu, morate barem lajkati stranicu. Cilj je bio sakupiti čim više fanova, što opet Pepsiju daje podatke potrošača koje kasnije može koristiti za neke buduće kampanje.

Vezane vijesti