Poznato je da ukoliko želite napitak iz automata, morate prvo ubaciti novac, no agencija iza branda Pepsi ima drugačiju viziju, pa su tako običan automat pretvorili u "društveni automat".

Naime, umjesto da primaju kovanice, Pepsijev automat funkcionira na principu Facebook lajkova. Na ovom posebno izrađenom Pepsi automatu moguće je lajkati njihovu službenu Facebook stranicu i time zaraditi piće.

Uređaj funkcionira tako da komunicira s vašim smartphoneom, pa tako nakon što lajkate njihovu Facebook stranicu na telefonu, možete odabrati koje piće želite, nakon čega vam automat izbaciti "narudžbu". Oni koji nemaju smartphone kod sebe, mogu se prijaviti preko velikog zaslona koji se nalazi na automatu, kako bi lajkali stranicu.

Ovaj koncept razradila je agencija TBWA a poanta kampanje je bila promijeniti poklanjanje pića, pa tako umjesto da pokupite negdje besplatnu cugu, morate barem lajkati stranicu. Cilj je bio sakupiti čim više fanova, što opet Pepsiju daje podatke potrošača koje kasnije može koristiti za neke buduće kampanje.