Pokrenuto pet Forbesovih izdanja u regiji: Evo tko im je na čelu i što čitatelji mogu očekivati

Partnerstvom s Forbesom kompanija United Media, koja posluje u okviru United Grupe, učvršćuje poziciju medijskog lidera u jugoistočnoj Europi.

Zimo Zimo | 14.11.2023. / 13:01

Đurđica Klancir (Foto: Forbes)

Najnovije informacije o poslovanju, inovacijama i poduzetništvu u zemlji i regiji, ali i širom svijeta, od danas možete čitati na pet novih digitalnih izdanja Forbesa koje je u regiji otvorila United Media. Novi licencirani portali otvoreni su u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori.

S više od 105 godina povijesti, Forbes je globalni lider kad su u pitanju poslovne i ekonomske vijesti, a odsad je dostupan i na lokalnim jezicima. Digitalna izdanja Forbesa pokrivat će širok spektar tema, uključujući poslovne vijesti, analize tržišta, intervjue s liderima industrije, poduzetnicima i stručnjacima. Čitateljima će predstavljati i globalno popularne Forbesove liste.

Forbes je renomirani medijski brend čija je misija potaknuti sistemske promjene u poslovanju, kulturi i društvu kroz priče uspješnih pojedinaca, poduzetnika i inovatora. To je brend koji inspirira, educira i potiče na akciju.

Uzbuđeni smo što je naš partner United Media pokrenuo izdanja Forbesa u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, rekao je Peter Hung, predsjednik Forbesa za licencirana izdanja. Pokretanje ovih novih globalnih izdanja u Adriatic regiji pokazuje Forbsovu nepokolebljivu posvećenost zagovaranju globalnog poduzetništva i unaprijeđenju našeg prisustva širom Europe.

Peter Hung (Foto: Forbes)

Iznimno smo ponosni na ovo partnerstvo s Forbesom i uzbuđeni zbog pokretanja pet novih digitalnih izdanja. U poslovnom svijetu, dostupnost relevantnih, točnih informacija i analiza su od presudnog značaja za donošenje dobrih poslovnih odluka. Forbes je brend s dugom poviješću, brend koji je sinonim za pouzdanost, vrijednost, ali i prestiž, brend koji inspirira. Zato nam je jako drago što smo u prilici publici u regiji predstaviti nove portale koji će im donijeti ekskluzivne uvide i informacije o lokalnim i globalnim poslovnim prilikama, istaknula je Aleksandra Subotić, izvršna direktorica kompanije United Media.

Urednik izdanja Forbes Srbija iskusni je ekonomski urednik i novinar Ivan Radak.

Ivan Radak (Foto: Forbes)

U današnjem svijetu brzih i kratkih informacija vjerujem da će Forbes biti pravo osvježenje za sve koji žele nakon napornog poslovnog dana izdvojiti vrijeme i pročitati nešto veoma kvalitetno, interesantno i sadržajno i nešto što će ih obogatiti u svakom smislu. Forbes će biti mjesto dijaloga i dodatna vrijednost za sve poslovne ljude u našoj regiji, a naročito za one koji to žele postati. Siguran sam da će u našem sadržaju pronaći puno korisnih savjeta i ideja. Ako se to dogodi i doprinesemo da imamo još više uspješnih gospodarstvenika, malih i velikih, naša je misija uspjela, istaknuo je Radak.

Crnogorsko izdanje Forbesa vodi iskusna ekonomska novinarka Biljana Matijašević.

Biljana Matijašević (Foto: Forbes)

Smatram da je pokretanje licenciranih Forbesovih digitalnih izdanja u regiji još jedan prozor u svijet, koji će omogućiti predstavljanje, prije svega, poslovnog potencijala u Crnoj Gori. Naša je misija omogućiti čitateljima i poslovnim liderima najrelevantnije i najkvalitetnije informacije u svijetu biznisa te dati glas uspješnim ljudima i tvrtkama iz naše regije, dodaje Matijašević.

Urednica Forbesa Hrvatska popularno je ime u svijetu ekonomskih tema, Đurđica Klancir.

Đurđica Klancir (Foto: Forbes)

Hrvatska već ima utjecajne poslovne medije, ali uvjerena sam da će Forbes Hrvatska donijeti mnogo toga novog. Želimo pokazati dobre primjere poduzetničke prakse, predstavljati poduzetnike koji unatoč svim teškoćama uspijevaju biti inovativni i hrabri, informirati o događanjima i trendovima na hrvatskoj ekonomskoj sceni, ali i biti 'kopča' prema informacijama i modelima koje predstavlja globalna Forbesova mreža. Beskompromisno ćemo pisati o rješenjima koje za gospodarstvo u Hrvatskoj kroji vlast, ali i prenositi mišljenja i prijedloge kompetentnih domaćih sugovornika koji smatraju da postoje i drugi, bolji mogući modeli. Voljeli bismo postati redovno štivo za hrvatske poduzetnike i menadžere, i etablirane i one koji tek započinju karijere, ali i ne samo za njih - nego i za opinion makere i sve one koji razumiju da razvoj svih segmenata društva počinje upravo s gospodarskim razvojem, istaknula je Klancir.

Tim Forbesa Slovenija vodi Bojana Humar.

Bojana Humar (Foto: Forbes)

Stavit ćemo ljude na prvo mjesto. Zanimat će nas poduzetnici koji su uspjeli, ali i oni koji nisu uspjeli, jer i pogrešne odluke mogu biti obrazovne. Gledat ćemo s visine i na ministre čije odluke utječu na ekonomiju, istaknula je Humar.

Novinarka, producentica i poznato TV lice u Bosni i Hercegovini Ika Ferrer Gotić na čelu je stranice Forbes BiH.

Ika Ferrer Gotić (Foto: Forbes)

Više od jednog stoljeća Forbes je cijenjen glas za tvrtke, investitore i poduzetnike, pruža suštinski uvid u globalnu ekonomiju. S posvećenošću kvalitetnom novinarstvu i stručnim analizama, regionalni Forbesov tim radit će na osnaživanju naših čitatelja znanjem koje im je potrebno za donošenje informiranih odluka. Biti dio regionalnog i svjetskog Forbesova tima je čast! Donosimo i najuspješnije Forbesove poslovne priče iz zemlje, regije i svijeta, a ponudit ćemo i jedinstvenu analizu tržišnih promjena, predstaviti najuspješnije menadžere, filantrope i biznismene, kao i lidere i liderice poslovnog svijeta. Dosljedni smo apsolutnom novinarskom integritetu i našoj ulozi u oblikovanju poslovnog narativa u zemlji i regiji, naglasila je.

Pridužite se i Forbesovoj zajednici u Hrvatskoj. S novim digitalnim izdanjem forbeshrvatska.com biznis i uspjeh nadohvat su ruke. Forbes Hrvatska možete pratiti i na društvenim mrežama: Facebooku, Instagramu i X-u.

Partnerstvom s Forbesom kompanija United Media, koja posluje u okviru United Grupe, učvršćuje poziciju medijskog lidera u jugoistočnoj Europi. Kompanija u svom portfelju ima više od 120 medija: 60 televizija, 40 portala, kao i radijske stanice i tiskana izdanja. Posluje u osam zemalja i zapošljava 4200 ljudi.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti