Platforma X, bivši Twitter, objavila je u utorak da će odsad u SAD-u dopuštati političko oglašavanje kandidata i političkih stranaka i proširiti tim za sigurnost i izbore uoči američkih predsjedničkih izbora 2024. godine.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi

Prije nego je Elon Musk kupio Twitter u listopadu, platforma je zabranila sve političke oglase na globalnoj razini od 2019. godine.

Slika nije dostupna Jesmo li uopće spremni za ovo? Američka kongresnica traži regulaciju političkih oglasa napravljenih pomoću umjetne inteligencije

U siječnju je zabrana ukinuta i počelo se dopuštati oglase sa svrhom, na primjer u SAD-u oglase koji podižu svijest o pitanjima kao što je registracija birača. Najavljeno je i da će se proširiti popis vrsta oglasa koji će biti dopušteni.

Nova odluka omogućit će X-u povećanje prihoda u vrijeme kada su mnogi oglašivači pobjegli ili smanjili potrošnju na platformi strahujući da će se oglasi pojavljivati pored neprimjerenog sadržaja.

X je najavio i da će povećati tim za borbu protiv manipulacije sadržajem i "novih prijetnji".

Slika nije dostupna Testirali društvene mreže i otkrili da se dezinformacije na jednoj od njih najlakše šire

Osnovat će globalni centar za transparentno oglašavanje, koji će omogućiti korisnicima da vide kakve se političke oglase promiče na platformi, te i dalje neće dopuštati političke oglase koji šire netočne informacije ili žele potkopati povjerenje javnosti u izbore.