Platforma X, bivši Twitter, objavila je u utorak da će odsad u SAD-u dopuštati političko oglašavanje kandidata i političkih stranaka i proširiti tim za sigurnost i izbore uoči američkih predsjedničkih izbora 2024. godine.
Prije nego je Elon Musk kupio Twitter u listopadu, platforma je zabranila sve političke oglase na globalnoj razini od 2019. godine.
U siječnju je zabrana ukinuta i počelo se dopuštati oglase sa svrhom, na primjer u SAD-u oglase koji podižu svijest o pitanjima kao što je registracija birača. Najavljeno je i da će se proširiti popis vrsta oglasa koji će biti dopušteni.
Nova odluka omogućit će X-u povećanje prihoda u vrijeme kada su mnogi oglašivači pobjegli ili smanjili potrošnju na platformi strahujući da će se oglasi pojavljivati pored neprimjerenog sadržaja.
X je najavio i da će povećati tim za borbu protiv manipulacije sadržajem i "novih prijetnji".
Osnovat će globalni centar za transparentno oglašavanje, koji će omogućiti korisnicima da vide kakve se političke oglase promiče na platformi, te i dalje neće dopuštati političke oglase koji šire netočne informacije ili žele potkopati povjerenje javnosti u izbore.