Možda će netko, s pravom, ustvrditi kako Twitter i Facebook nikada nisu bili prava konkurencija, odnosno da za obje društvene mreže ima mjesta na tržištu. Nije nemoguće, ali ako je na kraju dana svima, pa i društvenim mrežama, jedno najvažnije - a to je profit - onda je jasno da su Twitter i Facebook i te kako konkurencija. Facebook je, uglavnom, sinonim za konstantne uspjehe, poslovne akvizicije, nove usluge i opcije... S druge strane, Twitter se nikada nije do kraja isprofilirao, čak su počeli razmišljati o ukidanju limita od 140 znakova u objavama, što je praktički bio njihov zaštitni znak i na početku komparativna prednost u odnosu na Facebook. 

 Većinom je Facebook, po svim relevantnim izvješćima, daleko popularniji od Twittera. Ali, postoji zemlja gdje je "tvit" omiljeniji od "lajka". I to ne bilo koja zemlja. Mnogima je teško vjerovati, ali u Japanu je Twitter daleko popularniji od Facebooka! Prema posljednjim izvješćima, Twitter je u Japanu na kraju 2015. imao 35 milijuna aktivnih korisnika na mjesečnoj razini, dok se Facebook zaustavio na 25 milijuna. Pomalo je začuđujuća tolika prednost Twittera, jer 10 milijuna korisnika više nije nimalo zanemarivo, dapače. Pogotovo ako se zna da je, recimo, u posljednje vrijeme Twitter rapidno "narastao" u Japanu. 

U Sjedinjenim Američkim Državama je, primjerice, u zadnjem kvartalu prošle godine Twitter izgubio milijun korisnika, ali u Japanu je zabilježio rast zavidan rast. Prije pet godina, 2011. navodno je imao manje od 7 milijuna aktivnih korisnika, no u međuvremenu se brojka višestruko povećala. Ono što je najzanimljivije u cijeloj priči, nitko nema odgovor zašto je tome tako kada je Japan u pitanju... 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju