Uvođenjem novih promjena u načinu funkcioniranja News Feeda Facebook je doprinio jačanju lažnih vijesti, ali i padu popularnosti raznih kompanija. Ove se promjene odnose na manje isticanje postova razih kompanija, robnih brendova i medija, a više na objave rodbine i prijatelja,

Popularna društvena mreža u zadnjih nekoliko dana testira nove opcije, a korisnici u brojnim zemljama poput Slovačke, Šri Lanke, Kambodže, Bolivije i Gvatemale navodno se žale na ubrzano dijeljenje lažnih vijesti. Primjerice, policija u Slovačkoj reagirala je nakon što je velik broj korisnika Facebooka podijelio lažnu vijest o muslimanu koji je navodno upozorio javnost u ovoj zemlji kako planira izvesti teroristički napad. Međutim, nakon reakcije policije i drugih sigurnosnih organa, vijest se na Facebook News Feedu više nije pojavljivala.

Osim širenja lažnih vijesti, izdavači u zemljama u kojima Facebook testira nove opcije kažu kako je uslijed novih promjena opala posjećenost na njihovim stranicama.

Urednik portala Pagina Siete iz Bolivije, čija posjećenost uvelike ovisi o Facebooku, rekao je kako je ukupna posjećenost ovog portala opala za 20 posto nakon promjena u načinu funkcioniranja News Feeda. Urednik najčitanijeg portala u Kambodži istaknuo je kako su čitatelji u ovoj zemlji pomislili da ovaj portal više ne piše o politici zbog nepojavljivanja takvih vijesti u News Feedu.

Facebook je u izjavi za New York Times naveo kako ozbiljno shvaća svoju ulogu globalne platforme za informiranje, no nije se izjasnio kada bi testiranje moglo završiti.

Imamo odgovornost prema ljudima koji čitaju, gledaju i dijele vijesti na Facebooku i svaki test obavljamo s tom odgovornošću, izjavio je Adam Mosseri, šef Facebookova News Feeda.

Facebook je u zadnje vijeme bio na udaru kritika zbog utjecaja propagande i lažnih vijesti u američkim izborima. Uvođenjem novih promjena kompanija želi naglašavati sadržaje koji potiču aktivniju komunikaciju među članovima obitelji i prijatelja, a ne promociju postova kompanija, brendova i medija.