Početkom tjedna brojni svjetski mediji prenijeli su vijest o dopisu iz Volkswagena koji je “slučajno” procurio u javnost i prema kojem se njemačka kompanija odlučila na radikalan zaokret. Naime, u dopisu stoji kako će tvrtka na američkom tržištu promijeniti ime u Voltswagen of America, kako bi naglasili da budućnost automobilskog tržišta vide u elektrifikaciji te da planiraju postati lideri na tržištu električnih automobila. Već tada dio korisnika na društvenim mrežama upitao se je li riječ o prvotravanjskoj šali, s obzirom na to da je sutra 1. travnja.

Koncept ID.3 kabrioleta Električni automobil bez krova? U Volkswagenu razmišljaju o kabrioletu baziranom na modelu ID.3

No izvori povezani s VW-om nekim su novinarima potvrdili autentičnost tog dopisa, tako da se zaista stekao dojam da će automobilski div napraviti tako veliku promjenu i u SAD-u poslovati pod novim imenom. Iako službeno još nema informacija o tome, brojni pouzdani mediji poput Reutersa i WSJ-a objavili su kako je zaista riječ o šali za 1. april s kojom su inače poslovno kruti Nijemci prevarili i zbunili milijune ljudi. Također, svoju su šalu nastavili i na Twitteru, na kojem su “potvrdili” promjenu imena u Voltswagen, kao znak promjene fokusa kompanije i usmjerenosti prema električnim automobilima.

Prema onome što možemo pročitati na portalima, među komentarima i na društvenim mrežama, nisu svi oduševljeni tom šalom, pa čak na Twitteru možemo pročitati komentare kako bi trebali otpustiti cijeli marketinški tim.

Koncept ID Crozz Počinje proizvodnja najatraktivnijeg električnog Volkswagena

Usprkos kritikama, u VW-u uvijek mogu primijeniti poslovicu kako je “svaki PR dobar PR” te su s Voltswagenom sigurno privukli veliku pažnju javnosti i mnoge koji toliko ne prate automobilsku industriju upoznali sa svojim planovima i ambicijama vezanim za elektrifikaciju, a ujedno i najavili početak prodaje modela ID.4 u SAD-u.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju