Početkom tjedna brojni svjetski mediji prenijeli su vijest o dopisu iz Volkswagena koji je “slučajno” procurio u javnost i prema kojem se njemačka kompanija odlučila na radikalan zaokret. Naime, u dopisu stoji kako će tvrtka na američkom tržištu promijeniti ime u Voltswagen of America, kako bi naglasili da budućnost automobilskog tržišta vide u elektrifikaciji te da planiraju postati lideri na tržištu električnih automobila. Već tada dio korisnika na društvenim mrežama upitao se je li riječ o prvotravanjskoj šali, s obzirom na to da je sutra 1. travnja.

No izvori povezani s VW-om nekim su novinarima potvrdili autentičnost tog dopisa, tako da se zaista stekao dojam da će automobilski div napraviti tako veliku promjenu i u SAD-u poslovati pod novim imenom. Iako službeno još nema informacija o tome, brojni pouzdani mediji poput Reutersa i WSJ-a objavili su kako je zaista riječ o šali za 1. april s kojom su inače poslovno kruti Nijemci prevarili i zbunili milijune ljudi. Također, svoju su šalu nastavili i na Twitteru, na kojem su “potvrdili” promjenu imena u Voltswagen, kao znak promjene fokusa kompanije i usmjerenosti prema električnim automobilima.

Prema onome što možemo pročitati na portalima, među komentarima i na društvenim mrežama, nisu svi oduševljeni tom šalom, pa čak na Twitteru možemo pročitati komentare kako bi trebali otpustiti cijeli marketinški tim.

Usprkos kritikama, u VW-u uvijek mogu primijeniti poslovicu kako je “svaki PR dobar PR” te su s Voltswagenom sigurno privukli veliku pažnju javnosti i mnoge koji toliko ne prate automobilsku industriju upoznali sa svojim planovima i ambicijama vezanim za elektrifikaciju, a ujedno i najavili početak prodaje modela ID.4 u SAD-u.