Raste popularnost i prodaja pametnih satova

Korisnici više nisu zadovoljni samo s narukvicama za fitness koje broje korake i pretrčane kilometre, već od svojih nosivih uređaja traže dodatne opcije i mogućnosti

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 01.12.2017. / 12:50

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Brojni analitičari predviđali su kako će se tržište pametnih satova pokrenuti dolaskom Appleovog sata, no kako ovaj gadget nije donio nikakve revolucionarne novitete, nije niti došlo do nekih spektakularnih pomaka na tržištu nosivih uređaja. Sve do nedavno veliki dio korisnika preferirao je fitness narukvice, dok im pametni satovi nisu bili toliko zanimljivi jer su manje-više donosili iste opcije koje imamo i na pametnim telefonima, no čini se kako se u posljednje vrijeme situacija ipak mijenja te popularnost i potražnja za novom generacijom Appleovog sata, kao i općenito pametnih satova raste.

U trećem ovogodišnjem kvartalu tako je zabilježen porast isporuka nosivih uređaja veći do sedam posto i ukupno je isporučeno više od 26 milijuna ovakvih gadgeta, a ono što posebno ističu iz analitičke kompanije IDC koja je i objavila ovaj izvještaj jest porast potražnje za pametnim nosivim uređajima, odnosno uređajima na kojima se mogu pokretati aplikacije drugih izdavača.

Napokon svjedočimo evoluciji tržišta nosivih uređaja na kojem pada interes za osnovnim uređajima na kojima se ne mogu pokretati ovakve aplikacije, dok potražnja za pametnim nosivim uređajima, prvenstveno pametnim satovima raste. Početak ovog trenda prvi je put primijećen tijekom prošlog kvartala – tada je prvi put pala prodaja osnovnih nosivih uređaja, dok je prodaja pametnih satova poput Apple Watcha i uređaja koje pokreće Android Wear porasla više od 60 posto.

Što se tiče vodećih kompanija, Fitbit i Xiaomi drže vodeće mjesto, a nakon njih slijedi Apple u kojem se nadaju još većoj prodaji tijekom posljednjeg kvartala na krilima posljednje generacije njihovog sata koji sada ima i podršku za LTE.

Razlog ove promjene i povećane potražnje za pametnim uređajima je što su satovi s vremenom postali sofisticiraniji, imaju brojne napredne opcije i senzore te više nisu samo uređaji namijenjeni ljubiteljima fitnessa.

Korisnici više ne žele da im ovi uređaji govore koliko su koraka napravili, već žele uređaje koji će im pokazati kako mogu poboljšati svoje živote, komentirao je IDC-ov analitičar Jitesh Ubrani ove rezultate na tržištu nosivih uređaja.

Izvor: Cnet

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti