Raste zabrinutost oko budućnosti Facebooka

Brojni problemi u koje je upao Facebook na najbolji način prikazuje loš način upravljanja kompanijom koji predstavlja veliki rizik za investitore.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 20.08.2018. / 15:01 komentari
Mark Zuckerberg (Foto: AFP) (Foto: Afp)

Sve do prije mjesec dana činilo se kako je Facebook ostao manje-više neokrznut nakon što je otkriveno kako nisu zaštitili osobne podatke korisnika koji su na kraju završili u rukama marketinških kompanija (bez znanja korisnika), zbog čega je Zuckerberg morao braniti kompaniju i način njenog rada pred senatskim odborom u SAD-u. No, nakon što su iz ove kompanije objavili financijske rezultate za drugi kvartal kao i predviđanja za budućnost u kojoj su najavili pad profitabilnosti uslijedio je najveći pad vrijednosti u povijesti američke trgovine.

tri vijesti o kojima se priča MMS poruke, ilustracija Još jedan sigurnosni propust Počele su mu stizati poruke s nepoznatog broja, a onda je otkrio njihove stvarne pošiljatelje Xiaomi YU7 Na struju Potražnja za ovim automobilima je nevjerojatna, a uskoro napokon stižu i u Europu VW ID.EVERY1 Budućnost postaje realnost VW je korak bliže automobilu koji predstavlja prekretnicu na automobilskom tržištu

Počela je mahnita prodaja dionica kompanije te je Facebook u samo jedan dan izgubio više od 100 milijardi dolara vrijednosti, a dio tržišnih analitičara sada investitorima savjetuju prodaju dionice jer u budućnosti na njoj neće moći zaraditi.

Novi izvještaji analitičara samo su nanijeli sol na Facebookovu ranu te su najavili nastavak loših vijesti za Zuckerberga – kako prenose na stranici Fast Company, stručnjaci su "iznimno zabrinuti" za budućnost najpopularnije društvene mreže na svijetu. Pored dobro poznatih problema, analitičar Brian Wieser upozorava i na loš menadžment, odnosno loše upravljanje kompanijom, nemogućnost kontroliranja širenja lažnih vijesti Facebookom te zavaravanja korisnika.

Spominje situaciju u Myanmaru gdje su se stvari s govorom mržnje na Facebooku u potpunosti izmakle kontroli te tužbu jednog oglašivača koji je kompaniju optužio za nerealan prikaz statistike vezanu uz potencijalni doseg njihovih objava na Facebooku. Weiser kaže kako je nemoguće izračunati financijske posljedice navedenih problema, no smatra kako sve navedeno na najbolji način prikazuje loš način upravljanja kompanijom koji predstavlja veliki rizik za investitore.

Kada se tome dodaju poznati izazovi koji stoje pred Fejsom poput ograničenog rasta digitalnog oglašavanja te rastućih troškova vezanih uz sadržaj, sigurnost i druge aktivnosti, jasno je kako je pred kompanijom teško razdoblje te bi i investitori trebali biti jako oprezni oko ulaganja u Facebook.

Izvor: Fast Company
 

Komentirajte clanke na portalima Nove TV i osvojite vrijedne nagrade

Vezane vijesti