Saznajte sve popuste na novom portalu Popusti.hr

Svi mi volimo popuste, no pronaći ono što nam je zanimljivo među gomilom portala nikad nije lagan zadatak. Posjećivati jedan po jedan portal i tražiti određenu kategoriju može biti zamoran posao, no stigao je novi portal koji bi ovaj problem trebao riješiti.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 10.11.2014. / 14:57

Saznajte sve popuste na novom portalu Popusti.hr

Svi mi volimo popuste, no pronaći ono što nam je zanimljivo među gomilom portala nikad nije lagan zadatak. Posjećivati jedan po jedan portal i tražiti određenu kategoriju može biti zamoran posao, no stigao je novi portal koji bi ovaj problem trebao riješiti.

Popusti.hr su novi agregator grupnih kupovina koji na jednom mjestu sadrži popuste sa svih većih portala u Hrvatskoj i omogućuje korisnicima pristup na mobilnim uređajima zahvaljujući modernim responsive dizajnom i naprednim opcijama. Prilagođen je za brže i jednostavnije pronalaženje ponuda koje vas zanimaju. Takav princip rada korisnicima omogućuje da pretražuju sve ponude na jednom mjestu i svi popusti vam postaju dostupniji nego ikada prije.

“Na projektu se radilo 6 mjeseci, nismo žurili jer je ovo tek jedan od puno projekata na kojima radimo. Posebnu pažnju smo posvetili full responsive dizajnu na koji smo ponosni.”, istaknuo je Bojan Bernik.

Dodatna prednost je i pametni sustav koji vam omogućuje razvrstavanje ponuda po kategorijama kao što su restorani, a ponude možete dodatno segmentirati po vrsti hrane kao što je roštilj, riba, strana kuhinja i slastice. Tu je i kategorija putovanja u kojoj se nalaze jeftina putovanja po Hrvatskoj i svijetu.

Što se tiče zarade, Bojan kaže kako se sve svodi na affiliate marketing: “Zarađujemo od provizije kada netko nešto kupi na jednoj od partnerskih grupnih kupovina. To su obično mali iznosi ali ako uspijemo doći do cca. 5.000 posjetitelja dnevno skupit će se.”

Saznajte sve popuste na novom portalu Popusti.hr

Kako je bilo dogovoriti suradnju sa svim portalima grupne kupovine, Bojan kaže kako je svima u interesu da im dovedu kupce, a oni plaćaju tek po realizaciji. “Nema rizika i plaćaju samo dio onoga što smo im zaradili.”, dodaje Bernik. "Ideja samog projekta jest dalje razvijati i na njemu učiti kako funkcionira cijeli koncept web trgovine i u kojem smjeru ide."

“Svaki portal koji razvijemo služi nam za edukaciju, zahvaljujući kojoj se svi zaposlenici naše agencije Morgan Grey razvijaju kompletnije nego da se samo radi na projektima od klijenata, gdje neko veće testiranje i riskiranje nije moguće."

Znamo kako je Bojan prodao svoj proket Jelovnik, pa nas je zanimala i opcija prodaje ovog portala: "Prodaja je moguća opcija, ali tek kroz godinu dana kada projekt pokaže svoju pravu vrijednost, iako o tome nisam razmišljao dok mi niste postavili to pitanje.”

Za kraj, posjetite popusti.hr i pronađite nešto za sebe!

Foto Netokracija

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti