Gotovo sve velike automobilske kompanije posljednjih godina ulažu značajne resurse u razvoj električnih automobila koji bi za nekoliko godina (ili malo više) trebali dominirati cestama. Trenutno su takva vozila skuplja u odnosu na benzince i dizelaše, uglavnom nemaju velik doseg te je broj punionica i dalje premalen (pogotovo u usporedi s benzinskim stanicama), no svi će se ovi problemi s vremenom riješiti, a korisnici će moći uživati u vozilima koja su štedljivija, tiša i lakša za održavanje.

No nisu svi oduševljeni potencijalnom i mogućnostima električnih automobila – npr. šef sindikata Hyundai Motorsa u nedavnom intervjuu za Reuters nije pokazao previše optimizma vezano za budućnost automobilskog tržišta.

Električni automobili su katastrofa. Oni su zlo. Jako smo nervozni, rekao je Ha Bu Young novinarima i upozorio na neka predviđanja prema kojima bi čak 70 posto radne snage u Hyundaiju moglo ostati bez posla kao rezultat tranzicije automobilske industrije s benzinaca i dizelaša na električna vozila.

Kaže kako osjeća krizu te je izdvojio primjer GM-a koji je nedavno najavio zatvaranje tvornice u Južnoj Koreji zbog "visokih troškova rada i pada prodaje", iako to nema nikakve veze s električnim automobilima.

Napominje i kako je u tri od pet Hyundaijevih tvornica u Ulsanu od nekih radnika zatraženo da uzmu produžen godišnji. Rezultat je to problema s prodajom starijih modela SUV-ova poput Santa Fea u SAD-u i na drugim tržištima, ali i zbog diplomatskih tenzija između Seula i Pekinga, koje su također dovele do pada prodaje na najvećem svjetskom tržištu.

Izvor: Reuters