Šibenčani i gosti dobili aplikaciju za lakše kretanje u prometu po Krešimirovu gradu

Osim aplikacije, diljem grada postavljeni su i moderni informativni zasloni, izrađeni po najnovijim ekološkim normama, koji se napajaju putem javne rasvjete i koriste tehnologiju e-papira.

Martina Čizmić | 14.11.2022. / 11:29

Aplikacija Gradski parking Šibenik (Foto: Hrvatski Telekom)

Parkiranje u gradovima nije ni jednostavno ni lako. Najčešće je puno više zainteresiranih vozača nego što je slobodnih parkirnih mjesta. Kad se tome dodaju i turisti na obali tijekom ljetnih mjeseci, vozačima ne preostaje ništa drugo do upornog kruženja ili nepropisnog parkiranja. 

No, vozači u Šibeniku dobili su aplikaciju koja bi taj problem trebala riješiti lako i jednostavno. U suradnji sa šibenskim poduzećem Gradski parking Hrvatski Telekom lansirao je prometnu aplikaciju koja objedinjuje korisne informacije o prometu u gradu. 

Gužva, ilustracija Izbjegnite dugotrajno čekanje: Policijska uprava zagrebačka uvela e-Redomat kojim možete rezervirati svoj termin

Aplikacija dostupna i za Android i za iOS uređaje tako na jednom mjestu pruža sve novosti o sustavu javnog gradskog prijevoza u Šibeniku, vozne redove gradskih autobusnih linija, brodske linije Brodarica - Krapanj, ali i jednostavnu kupovinu putne karte. Građani preko aplikacije također mogu pregledati dostupnost parkirnih mjesta na sljedećim rampom reguliranim parkiralištima: Draga, Željeznički kolodvor, Poljana, Gat Krka te parkiralište Izgradnja. Omogućena je kupnja satnih i dnevnih parkirnih karata, a na lokaciji Poljana moguće je i rezervirati parkirno mjesto, što uvelike olakšava planiranje svakodnevnih obaveza.

Prometna aplikacija razvijena je u sklopu projekta "Integrirana mobilnost na području grada Šibenika – povećanje broja putnika u gradskom prijevozu" i samo je jedna od njegovih komponenti. Tako je, uz aplikaciju, Hrvatski Telekom na 17 lokacija u Šibeniku postavio i moderne informativne zaslone koji pružaju sve potrebne informacije o kretanju i planiranom dolasku autobusa na pojedinu postaju.

Adela Jelinek Bišćan, direktorica Sektora prodaje Agencije za komercijalnu djelatnost Nova aplikacija olakšat će život svim građanima: "Većina stvari će se moći obaviti direktno s mobitela"

U Hrvatskom Telekomu strateški smo usmjereni na digitalnu transformaciju gradova s ciljem pružanja novih mogućnosti i poboljšanja kvalitete života cjelokupne zajednice stavljajući velik naglasak na održivost. Naša rješenja za pametne gradove ključan su iskorak u izgradnji digitalnog društva, pri čemu nas suradnja s gradom Šibenikom dodatno približava našem cilju, rekao je Ivan Kuhar, direktor Odjela za poslovni razvoj Hrvatskog Telekoma.

Osim aplikacije, diljem grada postavljeni su i moderni informativni zasloni, izrađeni po najnovijim ekološkim normama, koji se napajaju putem javne rasvjete i koriste tehnologiju e-papira. To znači da pružaju sve informacije, a istovremeno troše znatno manje električne energije od klasičnih LCD zaslona.

CityX Aplikacija CityX dostupna je u više od 20 hrvatskih gradova, a najavljeno je širenje i na europsko tržište

Izgled informativnih zaslona osmislio je dizajner Ante Filipović Grčić, koji je inspiraciju pronašao u davnoj prošlosti šibenskog kraja, kombinirajući ukrasne motive iz danilske kulture u pet različitih varijanata boja i uzoraka. O funkcionalnosti i atraktivnom izgledu dovoljno govori i činjenica da je upravo za navedene informativne zaslone dizajner dobio nagradu BIG SEE Product Design Award 2022., koja doprinosi promicanju jedinstvenih i kreativnih dostignuća u arhitekturi, interijeru, dizajnu, drvu, turizmu i modi.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti