Šibenčani i gosti dobili aplikaciju za lakše kretanje u prometu po Krešimirovu gradu

Osim aplikacije, diljem grada postavljeni su i moderni informativni zasloni, izrađeni po najnovijim ekološkim normama, koji se napajaju putem javne rasvjete i koriste tehnologiju e-papira.

Martina Čizmić | 14.11.2022. / 11:29 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Parkiranje u gradovima nije ni jednostavno ni lako. Najčešće je puno više zainteresiranih vozača nego što je slobodnih parkirnih mjesta. Kad se tome dodaju i turisti na obali tijekom ljetnih mjeseci, vozačima ne preostaje ništa drugo do upornog kruženja ili nepropisnog parkiranja. 

tri vijesti o kojima se priča Mladić tipka na mobitel, ilustracija Rizik za sigurnost Imate neku od ovih aplikacija na svom pametnom telefonu? Odmah je izbrišite Boeing 787 Dreamliner Vrhunski zrakoplov za duga putovanja Što znamo o Boeing 787-8 Dreamlineru, koji se srušio na putu za London? BYD Seal 06 EV Cjenovni rat Kinezima je cijenom gotovo nemoguće konkurirati: Za jednu Teslu, dobijete 2 BYD-ova nova Seala

No, vozači u Šibeniku dobili su aplikaciju koja bi taj problem trebala riješiti lako i jednostavno. U suradnji sa šibenskim poduzećem Gradski parking Hrvatski Telekom lansirao je prometnu aplikaciju koja objedinjuje korisne informacije o prometu u gradu. 

Slika nije dostupna Izbjegnite dugotrajno čekanje: Policijska uprava zagrebačka uvela e-Redomat kojim možete rezervirati svoj termin

Aplikacija dostupna i za Android i za iOS uređaje tako na jednom mjestu pruža sve novosti o sustavu javnog gradskog prijevoza u Šibeniku, vozne redove gradskih autobusnih linija, brodske linije Brodarica - Krapanj, ali i jednostavnu kupovinu putne karte. Građani preko aplikacije također mogu pregledati dostupnost parkirnih mjesta na sljedećim rampom reguliranim parkiralištima: Draga, Željeznički kolodvor, Poljana, Gat Krka te parkiralište Izgradnja. Omogućena je kupnja satnih i dnevnih parkirnih karata, a na lokaciji Poljana moguće je i rezervirati parkirno mjesto, što uvelike olakšava planiranje svakodnevnih obaveza.

Prometna aplikacija razvijena je u sklopu projekta "Integrirana mobilnost na području grada Šibenika – povećanje broja putnika u gradskom prijevozu" i samo je jedna od njegovih komponenti. Tako je, uz aplikaciju, Hrvatski Telekom na 17 lokacija u Šibeniku postavio i moderne informativne zaslone koji pružaju sve potrebne informacije o kretanju i planiranom dolasku autobusa na pojedinu postaju.

Adela Jelinek Bišćan, direktorica Sektora prodaje Agencije za komercijalnu djelatnost Nova aplikacija olakšat će život svim građanima: "Većina stvari će se moći obaviti direktno s mobitela"

U Hrvatskom Telekomu strateški smo usmjereni na digitalnu transformaciju gradova s ciljem pružanja novih mogućnosti i poboljšanja kvalitete života cjelokupne zajednice stavljajući velik naglasak na održivost. Naša rješenja za pametne gradove ključan su iskorak u izgradnji digitalnog društva, pri čemu nas suradnja s gradom Šibenikom dodatno približava našem cilju, rekao je Ivan Kuhar, direktor Odjela za poslovni razvoj Hrvatskog Telekoma.

Osim aplikacije, diljem grada postavljeni su i moderni informativni zasloni, izrađeni po najnovijim ekološkim normama, koji se napajaju putem javne rasvjete i koriste tehnologiju e-papira. To znači da pružaju sve informacije, a istovremeno troše znatno manje električne energije od klasičnih LCD zaslona.

Slika nije dostupna Aplikacija CityX dostupna je u više od 20 hrvatskih gradova, a najavljeno je širenje i na europsko tržište

Izgled informativnih zaslona osmislio je dizajner Ante Filipović Grčić, koji je inspiraciju pronašao u davnoj prošlosti šibenskog kraja, kombinirajući ukrasne motive iz danilske kulture u pet različitih varijanata boja i uzoraka. O funkcionalnosti i atraktivnom izgledu dovoljno govori i činjenica da je upravo za navedene informativne zaslone dizajner dobio nagradu BIG SEE Product Design Award 2022., koja doprinosi promicanju jedinstvenih i kreativnih dostignuća u arhitekturi, interijeru, dizajnu, drvu, turizmu i modi.

Vezane vijesti

Još vijesti