Iz Facebooka su krajem tjedna objavili novu opciju Snooze koja će korisnicima omogućiti da na period od mjesec dana "utišaju", odnosno prestanu pratiti prijatelje, brandove ili grupe. S ovom opcijom, kažu u ovoj kompaniji, žele korisnicima omogućiti veću kontrolu nad sadržajem koji se prikazuje, odnosno ne prikazuje u njihovom News Feedu. Npr. ako vam se prijatelj upravo vratio s dugog puta i svakodnevno objavljuje veliki broj fotografija hvaleći će gdje je bio ili dosađuje slikama novog automobila, uskoro ćete ga jednostavno moći utišati, tj. bit će dovoljno stisnuti tri točkice koje se nalaze u gornjem desnom uglu objave i, kada se pojave opcije, u njima odabrati "snooze for 30 days". Ove osobe neće znati da su "utišane" te će se njihove objave ponovno početi pokazivati u vašem News Feedu – prije isteka trideset dana dobit ćete obavijest o isteku perioda utišavanja te ga možete produžiti, kao što i u svako vrijeme možete isključiti ovu opciju.

S testiranjima Snooze ova kompanija počela je još prije nekoliko mjeseci te su testirane mogućnosti skrivanja prijatelja, grupa i brandova s vaše mreže na period od mjesec dana, tjedana dana i samo 24 sata, no predstavljanjem ove opcije odlučili su se samo na mjesec dana. Prilikom testiranja, Snooze je bio dostupan samo dijelu korisnika u SAD-u, a čini se kako je i njegovo lansiranje ograničeno samo na dio na tržišta te ova opcija još nije omogućena u Hrvatskoj.

U objavi za javnost Zuckerbergove kompanije napominju kako su tijekom godina predstavili brojne nove opcije s kojima korisnicima žele omogućiti preuzimanje što više kontrole nad sadržajem koji im se prikazuje u News Feedu. Dodaju i kako će u budućnosti predstaviti nove i jednostavne alate s kojima će korisnicima "omogućiti najpersonaliziranije moguće iskustvo" svaki puta kada posjete ovu mrežu.

Jedna od opcija koju je Facebook nedavno testirao s kojim su namjeravali (a možda još namjeravaju) promijeniti iskustvo korištenja mreže su da odvojena News Feeda – jedan samo za prijatelje, drugi za brandove i stranice te bi se na mjestu za rezerviranom za prijatelje prikazivale samo plaćene objave brandova, što bi za većinu brandova i izdavača bila katastrofa jer bi njihov sadržaj bio dostupan puno manjem broju ljudi.

Izvor: Facebook