Što marketingaši mogu naučiti od 12-godišnjeg Maxa

Max Bryant možda je dijete, no ovaj dječak je odlična referenca svakome tko želi raditi s djecom, pogotovo u marketinške svrhe.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 05.10.2013. / 12:45

Što marketingaši mogu naučiti od 12-godišnjeg Maxa

Max Bryant možda je dijete, no ovaj dječak je odlična referenca svakome tko želi raditi s djecom, pogotovo u marketinške svrhe.

I dok je za neke roditelje Max ostavio negativan dojam, drugi roditelju su itekako pozitivno iznađeni. Ministry of Culture je "zaposlio" Maxa te ga uključio na nekoliko videa koje možete vidjeti ispod. David Art Wales iz Ministry of Culture istaknuo je kako većina ljudi misli da je Max čitao sa skripte, no zapravo skripte nije bilo, čak niti strukture po kojoj je pričao.

"Samo smo otišli u studio i snimili Maxa koji je pričao o svojim razmišljanjima", nadodao je David. Kako to izgleda kada klinac dijeli marketinške savjete pogledajte u nastavku.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti