Avio kompanija Virgin Airlines u vlasništvu je Richard Bransona, a kako se ista razlikuje od konkurencije pokazuje integracija društvenih medija u kompaniju.
Društveni mediji nisu više boom koji će za nekoliko godina splasnuti. Svakim danom sve više kompanija osmišljava način kako integrirati društvene mreže poput Facebooka, Twittera ili Foursquarea u svoju ponudu.
Sve to jako dobro zna kompanija Virgin, inače jedina avio kompanija iz Silicijske doline, koja je prije četiri godine pokrenula marketing uz pomoć društvenih mreža koja kaže kako su upravo oni postali srž same kompanije.
Virgin America je kompanija koja jako dobro koristi društvene mreže za promociju svog branda, te nudi najbolje moguće iskustvo za svoje korisnike. Primjerice kompanija nudi WiFi na svojim letovima, utičnice kraj svakog sjedala, te mogućnost chata između sjedala, a pomoću Facebook i Foursquare check-ina Virgin America želi još više uključiti putnike kako bi se družili sa suputnicima.
Potpisujemo tvrdnju VA koji kažu kako više nije važno samo ponuditi najudobnije i opuštajuće putovanje, već ponuditi putnicima i nešto više odnosno uključiti ih u razne nove aktivnosti kao što su check-in, chat i slično. Ljudi danas očekuju uvijek nešto ekstra, a na vama je da smislite što.
Virgin America je tako u suradnji sa Context Optionalom ugradila Facebook i Foursquare checkin za korisnike ove avio kompanije na novom San Francisco International aerodromu. Terminal 2 Takover kako se zove ovaj proizvod Context Optionala, aplikacija je koja omogućuje dinamičnu agregaciju i prikaz checkin lokacija mobilnih telefona putem Facebooka i Foursquarea.
Checkin nagrađuje sudionike badgevima, a statusi se uz sliku prikazuju na zaslonu postavljenom na aerodromu, a koji osim tekstualnih zapisa u realnom vremenu objavljuju i slike samih putnika.
Vrijeme je da i svi razmisle kako integrirati moć društvenih medija u svoje poslovanje.
Via socialtimes.com